Indian Chieftain PowerPlus Limited|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Přístrojový štít se změnil nepatrně, protože základní rozvržení se dvěma ručičkovými ukazateli po stranách a 7" barevným displejem uprostřed zůstalo. Indian tím propojuje klasické ukazatele s moderními technologiemi.|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Indian Chieftain PowerPlus Limited|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Indian Chieftain PowerPlus Limited|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Indian Chieftain PowerPlus Limited|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Indian Chieftain PowerPlus Limited|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Z vnitřní strany vnějšího zrcátka je oranžová kontrolka hlídání mrtvého úhlu|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Indian Chieftain PowerPlus Limited|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Indian Chieftain PowerPlus Limited|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Nenápadnými tlačítky ze zadní strany kapotáže se odemykají kufry i otevírá víčko nádrže|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Indian Chieftain PowerPlus Limited|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Široké a nízko umístěné sedlo je pohodlné.|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Indian Chieftain PowerPlus Limited|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Indian Chieftain PowerPlus Limited|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Indian Chieftain PowerPlus Limited|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Indian Chieftain PowerPlus Limited|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Indian Chieftain PowerPlus Limited|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Indian Chieftain PowerPlus Limited|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Indian Chieftain PowerPlus Limited|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Indian Chieftain PowerPlus Limited|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Indian Chieftain PowerPlus Limited|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Indian Chieftain PowerPlus Limited|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Indian Chieftain PowerPlus Limited|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Indian Chieftain PowerPlus Limited|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Do dvojice zadních bočních kufrů se vejde 68 litrů nákladu a nově se odemykají dálkově.|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
I díky kapalinovému chlazení se točivý moment dvouválce PowerPlus vyšplhal na 181,4 Nm a výkon 126 koní, přičemž je využitelný v podstatně širším spektru otáček|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Indian Chieftain PowerPlus Limited|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Indian Chieftain PowerPlus Limited|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Indian Chieftain PowerPlus Limited|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Indian Chieftain PowerPlus Limited|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Indian Chieftain PowerPlus Limited|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Indian Chieftain PowerPlus Limited|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Chieftain nově dostal přední radiálně uchycené čtyřpístkové brzdy Brembo|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Indian Chieftain PowerPlus Limited|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert