Mototest Indian Chieftain PowerPlus Limited – Začátek nové, vodní éry

29/34
Přehled fotografií
Zavřít
  • Indian Chieftain PowerPlus Limited
    Indian Chieftain PowerPlus Limited| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Přístrojový štít se změnil nepatrně, protože základní rozvržení se dvěma ručičkovými ukazateli po stranách a 7" barevným displejem uprostřed zůstalo. Indian tím propojuje klasické ukazatele s moderními technologiemi.
    Přístrojový štít se změnil nepatrně, protože základní rozvržení se dvěma ručičkovými ukazateli po stranách a 7" barevným displejem uprostřed zůstalo. Indian tím propojuje klasické ukazatele s moderními technologiemi.| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Indian Chieftain PowerPlus Limited
    Indian Chieftain PowerPlus Limited| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Indian Chieftain PowerPlus Limited
    Indian Chieftain PowerPlus Limited| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Indian Chieftain PowerPlus Limited
    Indian Chieftain PowerPlus Limited| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Indian Chieftain PowerPlus Limited
    Indian Chieftain PowerPlus Limited| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Z vnitřní strany vnějšího zrcátka je oranžová kontrolka hlídání mrtvého úhlu
    Z vnitřní strany vnějšího zrcátka je oranžová kontrolka hlídání mrtvého úhlu| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Indian Chieftain PowerPlus Limited
    Indian Chieftain PowerPlus Limited| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Indian Chieftain PowerPlus Limited
    Indian Chieftain PowerPlus Limited| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Nenápadnými tlačítky ze zadní strany kapotáže se odemykají kufry i otevírá víčko nádrže
    Nenápadnými tlačítky ze zadní strany kapotáže se odemykají kufry i otevírá víčko nádrže| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Indian Chieftain PowerPlus Limited
    Indian Chieftain PowerPlus Limited| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Široké a nízko umístěné sedlo je pohodlné.
    Široké a nízko umístěné sedlo je pohodlné.| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Indian Chieftain PowerPlus Limited
    Indian Chieftain PowerPlus Limited| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Indian Chieftain PowerPlus Limited
    Indian Chieftain PowerPlus Limited| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Indian Chieftain PowerPlus Limited
    Indian Chieftain PowerPlus Limited| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Indian Chieftain PowerPlus Limited
    Indian Chieftain PowerPlus Limited| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Indian Chieftain PowerPlus Limited
    Indian Chieftain PowerPlus Limited| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Indian Chieftain PowerPlus Limited
    Indian Chieftain PowerPlus Limited| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Indian Chieftain PowerPlus Limited
    Indian Chieftain PowerPlus Limited| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Indian Chieftain PowerPlus Limited
    Indian Chieftain PowerPlus Limited| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Indian Chieftain PowerPlus Limited
    Indian Chieftain PowerPlus Limited| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Indian Chieftain PowerPlus Limited
    Indian Chieftain PowerPlus Limited| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Indian Chieftain PowerPlus Limited
    Indian Chieftain PowerPlus Limited| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Indian Chieftain PowerPlus Limited
    Indian Chieftain PowerPlus Limited| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Do dvojice zadních bočních kufrů se vejde 68 litrů nákladu a nově se odemykají dálkově.
    Do dvojice zadních bočních kufrů se vejde 68 litrů nákladu a nově se odemykají dálkově.| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • I díky kapalinovému chlazení se točivý moment dvouválce PowerPlus vyšplhal na 181,4 Nm a výkon 126 koní, přičemž je využitelný v podstatně širším spektru otáček
    I díky kapalinovému chlazení se točivý moment dvouválce PowerPlus vyšplhal na 181,4 Nm a výkon 126 koní, přičemž je využitelný v podstatně širším spektru otáček| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Indian Chieftain PowerPlus Limited
    Indian Chieftain PowerPlus Limited| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Indian Chieftain PowerPlus Limited
    Indian Chieftain PowerPlus Limited| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Indian Chieftain PowerPlus Limited
    Indian Chieftain PowerPlus Limited| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Indian Chieftain PowerPlus Limited
    Indian Chieftain PowerPlus Limited| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Indian Chieftain PowerPlus Limited
    Indian Chieftain PowerPlus Limited| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Indian Chieftain PowerPlus Limited
    Indian Chieftain PowerPlus Limited| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Chieftain nově dostal přední radiálně uchycené čtyřpístkové brzdy Brembo
    Chieftain nově dostal přední radiálně uchycené čtyřpístkové brzdy Brembo| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Indian Chieftain PowerPlus Limited
    Indian Chieftain PowerPlus Limited| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Indian Chieftain PowerPlus Limited
Přístrojový štít se změnil nepatrně, protože základní rozvržení se dvěma ručičkovými ukazateli po stranách a 7" barevným displejem uprostřed zůstalo. Indian tím propojuje klasické ukazatele s moderními technologiemi.
Indian Chieftain PowerPlus Limited
Indian Chieftain PowerPlus Limited
Indian Chieftain PowerPlus Limited
Indian Chieftain PowerPlus Limited
Z vnitřní strany vnějšího zrcátka je oranžová kontrolka hlídání mrtvého úhlu
Indian Chieftain PowerPlus Limited
Indian Chieftain PowerPlus Limited
Nenápadnými tlačítky ze zadní strany kapotáže se odemykají kufry i otevírá víčko nádrže
Indian Chieftain PowerPlus Limited
Široké a nízko umístěné sedlo je pohodlné.
Indian Chieftain PowerPlus Limited
Indian Chieftain PowerPlus Limited
Indian Chieftain PowerPlus Limited
Indian Chieftain PowerPlus Limited
Indian Chieftain PowerPlus Limited
Indian Chieftain PowerPlus Limited
Indian Chieftain PowerPlus Limited
Indian Chieftain PowerPlus Limited
Indian Chieftain PowerPlus Limited
Indian Chieftain PowerPlus Limited
Indian Chieftain PowerPlus Limited
Indian Chieftain PowerPlus Limited
Do dvojice zadních bočních kufrů se vejde 68 litrů nákladu a nově se odemykají dálkově.
I díky kapalinovému chlazení se točivý moment dvouválce PowerPlus vyšplhal na 181,4 Nm a výkon 126 koní, přičemž je využitelný v podstatně širším spektru otáček
Indian Chieftain PowerPlus Limited
Indian Chieftain PowerPlus Limited
Indian Chieftain PowerPlus Limited
Indian Chieftain PowerPlus Limited
Indian Chieftain PowerPlus Limited
Indian Chieftain PowerPlus Limited
Chieftain nově dostal přední radiálně uchycené čtyřpístkové brzdy Brembo
Indian Chieftain PowerPlus Limited