Mototest Jawa 300 CL Forty Two: Jawa na kari

2/29
Zavřít
  • Jawa 300 CL Forty Two
    Jawa 300 CL Forty Two| Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
  • Jawa 300 CL Forty Two
    Jawa 300 CL Forty Two| Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
  • Asymetricky umístěný budík se liší od kývačky, stejně jako na ní je stupnice otočená
    Asymetricky umístěný budík se liší od kývačky, stejně jako na ní je stupnice otočená| Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
  • Jawa 300 CL Forty Two
    Jawa 300 CL Forty Two| Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
  • Jawa 300 CL Forty Two
    Jawa 300 CL Forty Two| Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
  • Jawa 300 CL Forty Two
    Jawa 300 CL Forty Two| Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
  • Jawa 300 CL Forty Two
    Jawa 300 CL Forty Two| Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
  • Jawa 300 CL Forty Two
    Jawa 300 CL Forty Two| Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
  • Jawa 300 CL Forty Two
    Jawa 300 CL Forty Two| Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
  • Jawa 300 CL Forty Two
    Jawa 300 CL Forty Two| Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
  • Zatímco Indově vozí pod předním světlometem registrační značku, Evropané zde mají pro lepší pocit číslo v limitované edici. Od každé barvy 105 kusů.
    Zatímco Indově vozí pod předním světlometem registrační značku, Evropané zde mají pro lepší pocit číslo v limitované edici. Od každé barvy 105 kusů.| Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
  • Jawa 300 CL Forty Two
    Jawa 300 CL Forty Two| Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
  • Jawa 300 CL Forty Two
    Jawa 300 CL Forty Two| Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
  • Ačkoliv indický jednoválec má kvůli evropským regulím výkon stažený na 17 kW, přesto jede velmi srdnatě
    Ačkoliv indický jednoválec má kvůli evropským regulím výkon stažený na 17 kW, přesto jede velmi srdnatě| Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
  • Plech pod motorem je tuze praktický a v ceně, což na „neenduru“ překvapí
    Plech pod motorem je tuze praktický a v ceně, což na „neenduru“ překvapí| Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
  • Jawa 300 CL Forty Two
    Jawa 300 CL Forty Two| Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
  • Jawa 300 CL Forty Two
    Jawa 300 CL Forty Two| Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
  • Majitelé kývaček dlouho volali po originálních brašnách, teď už se nabízejí včetně držáků za 11 500 Kč
    Majitelé kývaček dlouho volali po originálních brašnách, teď už se nabízejí včetně držáků za 11 500 Kč| Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
  • Majitelé kývaček dlouho volali po originálních brašnách, teď už se nabízejí včetně držáků za 11 500 Kč
    Majitelé kývaček dlouho volali po originálních brašnách, teď už se nabízejí včetně držáků za 11 500 Kč| Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
  • Úpravu prý prodělalo i sedlo, které má zezadu ozdobné prošívání jako kdysi Jawa 634
    Úpravu prý prodělalo i sedlo, které má zezadu ozdobné prošívání jako kdysi Jawa 634| Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
  • Boční stojan nemá aretaci ve vyklopené poloze a po odlehčení se sám zaklopí
    Boční stojan nemá aretaci ve vyklopené poloze a po odlehčení se sám zaklopí| Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
  • Jawa 300 CL Forty Two
    Jawa 300 CL Forty Two| Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
  • Jawa 300 CL Forty Two
    Jawa 300 CL Forty Two| Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
  • Jawa 300 CL Forty Two
    Jawa 300 CL Forty Two| Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
  • Jawa 300 CL Forty Two
    Jawa 300 CL Forty Two| Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
  • Jawa 300 CL Forty Two
    Jawa 300 CL Forty Two| Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
  • Jawa 300 CL Forty Two
    Jawa 300 CL Forty Two| Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
  • Jawa 300 CL Forty Two
    Jawa 300 CL Forty Two| Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
  • Jawa 300 CL Forty Two
    Jawa 300 CL Forty Two| Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
Jawa 300 CL Forty Two
Jawa 300 CL Forty Two
Asymetricky umístěný budík se liší od kývačky, stejně jako na ní je stupnice otočená
Jawa 300 CL Forty Two
Jawa 300 CL Forty Two
Jawa 300 CL Forty Two
Jawa 300 CL Forty Two
Jawa 300 CL Forty Two
Jawa 300 CL Forty Two
Jawa 300 CL Forty Two
Zatímco Indově vozí pod předním světlometem registrační značku, Evropané zde mají pro lepší pocit číslo v limitované edici. Od každé barvy 105 kusů.
Jawa 300 CL Forty Two
Jawa 300 CL Forty Two
Ačkoliv indický jednoválec má kvůli evropským regulím výkon stažený na 17 kW, přesto jede velmi srdnatě
Plech pod motorem je tuze praktický a v ceně, což na „neenduru“ překvapí
Jawa 300 CL Forty Two
Jawa 300 CL Forty Two
Majitelé kývaček dlouho volali po originálních brašnách, teď už se nabízejí včetně držáků za 11 500 Kč
Majitelé kývaček dlouho volali po originálních brašnách, teď už se nabízejí včetně držáků za 11 500 Kč
Úpravu prý prodělalo i sedlo, které má zezadu ozdobné prošívání jako kdysi Jawa 634
Boční stojan nemá aretaci ve vyklopené poloze a po odlehčení se sám zaklopí
Jawa 300 CL Forty Two
Jawa 300 CL Forty Two
Jawa 300 CL Forty Two
Jawa 300 CL Forty Two
Jawa 300 CL Forty Two
Jawa 300 CL Forty Two
Jawa 300 CL Forty Two
Jawa 300 CL Forty Two