Jawa 300 CL Forty Two|
Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
Jawa 300 CL Forty Two|
Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
Asymetricky umístěný budík se liší od kývačky, stejně jako na ní je stupnice otočená|
Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
Jawa 300 CL Forty Two|
Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
Jawa 300 CL Forty Two|
Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
Jawa 300 CL Forty Two|
Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
Jawa 300 CL Forty Two|
Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
Jawa 300 CL Forty Two|
Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
Jawa 300 CL Forty Two|
Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
Jawa 300 CL Forty Two|
Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
Zatímco Indově vozí pod předním světlometem registrační značku, Evropané zde mají pro lepší pocit číslo v limitované edici. Od každé barvy 105 kusů.|
Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
Jawa 300 CL Forty Two|
Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
Jawa 300 CL Forty Two|
Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
Ačkoliv indický jednoválec má kvůli evropským regulím výkon stažený na 17 kW, přesto jede velmi srdnatě|
Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
Plech pod motorem je tuze praktický a v ceně, což na „neenduru“ překvapí|
Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
Jawa 300 CL Forty Two|
Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
Jawa 300 CL Forty Two|
Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
Majitelé kývaček dlouho volali po originálních brašnách, teď už se nabízejí včetně držáků za 11 500 Kč|
Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
Majitelé kývaček dlouho volali po originálních brašnách, teď už se nabízejí včetně držáků za 11 500 Kč|
Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
Úpravu prý prodělalo i sedlo, které má zezadu ozdobné prošívání jako kdysi Jawa 634|
Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
Boční stojan nemá aretaci ve vyklopené poloze a po odlehčení se sám zaklopí|
Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
Jawa 300 CL Forty Two|
Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
Jawa 300 CL Forty Two|
Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
Jawa 300 CL Forty Two|
Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
Jawa 300 CL Forty Two|
Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
Jawa 300 CL Forty Two|
Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
Jawa 300 CL Forty Two|
Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
Jawa 300 CL Forty Two|
Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa
Jawa 300 CL Forty Two|
Zdroj: Svět motorů/Leoš Káňa