Mototest Jawa 350 OHC: Alespoň líp svítí a brzdí...
2
/
26
Prohlédnout znovu
Mototest Jawa 350 OHC: Alespoň líp svítí a brzdí...
Jawa 350 OHC
|
Svět motorů/Michal Koller
Budíky s klasickými ručičkami jsou náramně jednoduché na pochopení – digitální je pouze celkové a denní počítadlo. Hurá!
|
Svět motorů/Michal Koller
Jawa 350 OHC
|
Svět motorů/Michal Koller
Jawa 350 OHC
|
Svět motorů/Michal Koller
Jawa 350 OHC
|
Svět motorů/Michal Koller
Jawa 350 OHC
|
Svět motorů/Michal Koller
Jawa 350 OHC
|
Svět motorů/Michal Koller
Jawa 350 OHC
|
Svět motorů/Michal Koller
Jawa 350 OHC
|
Svět motorů/Michal Koller
Jawa 350 OHC
|
Svět motorů/Michal Koller
Jawa 350 OHC
|
Svět motorů/Michal Koller
Jawa 350 OHC
|
Svět motorů/Michal Koller
Jawa 350 OHC
|
Svět motorů/Michal Koller
Tlumiče výfuků mají do vzhledu dvoutaktní jawy daleko, vypadají spíš jako na staré 500 OHC. Mají ovšem sympatický zvuk.
|
Svět motorů/Michal Koller
Nepříliš agilní buben vystřídal kotouč, aspoň má konečně funkci ABS
|
Svět motorů/Michal Koller
Jawa 350 OHC
|
Svět motorů/Michal Koller
Sedlo je nádherné, byť nemá skutečné prošívání, ale jen vyražený reliéf.
|
Svět motorů/Michal Koller
Pod ním je dost místa na nářadí a lékárničku.
|
Svět motorů/Michal Koller
Odjištění zadního sedla páčkou bez zamykání nepůsobí zrovna hodnotně
|
Svět motorů/Michal Koller
Jawa 350 OHC
|
Svět motorů/Michal Koller
Kvůli splnění emisní normy Euro 5 přibyl maličký chladič oleje před hlavou válce
|
Svět motorů/Michal Koller
Původní, halogenový světlomet se nám líbil víc, tenhle moderní, diodový působí spíš lacině
|
Svět motorů/Michal Koller
Jawa 350 OHC
|
Svět motorů/Michal Koller
Jawa 350 OHC
|
Svět motorů/Michal Koller
Přední kotouč funguje podle očekávání slušně. Bylo to mimochodem před pěti lety první použití ABS na strojích značky Jawa v historii.
|
Svět motorů/Michal Koller
Jawa 350 OHC
|
Svět motorů/Michal Koller
TEST Škoda Enyaq Coupé 85x Laurin & Klement – Třešnička na dortu
Video: Jak vyměnit stěrače u nového mercedesu? Dostat se k servisní poloze není tak snadné
Ford Focus to má definitivně spočítané, ačkoliv elektromobily tolik netáhnou
Škoda za skoro dva miliony, veliké Mini a Lucie Borhyová. Sledujte Svět motorů TV!
Takto vypadá nejtěsnější finiš v historii NASCAR. Rozhodla 0,001 sekundy
Nové pojistné podvody: Šejdíři falšují poškození aut ve photoshopu