Mototest Jawa 350 OHC: Alespoň líp svítí a brzdí...
20
/
26
Prohlédnout znovu
Mototest Jawa 350 OHC: Alespoň líp svítí a brzdí...
Jawa 350 OHC
|
Svět motorů/Michal Koller
Budíky s klasickými ručičkami jsou náramně jednoduché na pochopení – digitální je pouze celkové a denní počítadlo. Hurá!
|
Svět motorů/Michal Koller
Jawa 350 OHC
|
Svět motorů/Michal Koller
Jawa 350 OHC
|
Svět motorů/Michal Koller
Jawa 350 OHC
|
Svět motorů/Michal Koller
Jawa 350 OHC
|
Svět motorů/Michal Koller
Jawa 350 OHC
|
Svět motorů/Michal Koller
Jawa 350 OHC
|
Svět motorů/Michal Koller
Jawa 350 OHC
|
Svět motorů/Michal Koller
Jawa 350 OHC
|
Svět motorů/Michal Koller
Jawa 350 OHC
|
Svět motorů/Michal Koller
Jawa 350 OHC
|
Svět motorů/Michal Koller
Jawa 350 OHC
|
Svět motorů/Michal Koller
Tlumiče výfuků mají do vzhledu dvoutaktní jawy daleko, vypadají spíš jako na staré 500 OHC. Mají ovšem sympatický zvuk.
|
Svět motorů/Michal Koller
Nepříliš agilní buben vystřídal kotouč, aspoň má konečně funkci ABS
|
Svět motorů/Michal Koller
Jawa 350 OHC
|
Svět motorů/Michal Koller
Sedlo je nádherné, byť nemá skutečné prošívání, ale jen vyražený reliéf.
|
Svět motorů/Michal Koller
Pod ním je dost místa na nářadí a lékárničku.
|
Svět motorů/Michal Koller
Odjištění zadního sedla páčkou bez zamykání nepůsobí zrovna hodnotně
|
Svět motorů/Michal Koller
Jawa 350 OHC
|
Svět motorů/Michal Koller
Kvůli splnění emisní normy Euro 5 přibyl maličký chladič oleje před hlavou válce
|
Svět motorů/Michal Koller
Původní, halogenový světlomet se nám líbil víc, tenhle moderní, diodový působí spíš lacině
|
Svět motorů/Michal Koller
Jawa 350 OHC
|
Svět motorů/Michal Koller
Jawa 350 OHC
|
Svět motorů/Michal Koller
Přední kotouč funguje podle očekávání slušně. Bylo to mimochodem před pěti lety první použití ABS na strojích značky Jawa v historii.
|
Svět motorů/Michal Koller
Jawa 350 OHC
|
Svět motorů/Michal Koller
Subaru Legacy kvůli nízkým prodejům skončí. Jeho odkaz ale nezemře
BMW na umělecké vlně: Abstraktní i5 bude brázdit ulice Stockholmu
Tesla Model 3 Performance dá stovku za 3,1 sekundy. A nestojí jmění
Elektrický Mercedes-Benz G: Třítunový off-road o schopnosti nepřišel
Ford E-Transit dojede dál. S větší baterií zvládne až 402 km
TEST BMW M3 Touring – Na přání fanoušků