Mototest Moto Guzzi V100 Mandello: Krása střídá nádheru

1/47
Přehled fotografií
Zavřít
  • Moto Guzzi V100 Mandello
    Moto Guzzi V100 Mandello| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Digitální přístrojový štít je dobře čitelný a jeho prostřednictvím se nastavují i jednotlivé jízdní režimy
    Digitální přístrojový štít je dobře čitelný a jeho prostřednictvím se nastavují i jednotlivé jízdní režimy| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Moto Guzzi V100 Mandello
    Moto Guzzi V100 Mandello| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Moto Guzzi V100 Mandello
    Moto Guzzi V100 Mandello| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Moto Guzzi V100 Mandello
    Moto Guzzi V100 Mandello| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Moto Guzzi V100 Mandello
    Moto Guzzi V100 Mandello| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Moto Guzzi V100 Mandello
    Moto Guzzi V100 Mandello| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Moto Guzzi V100 Mandello
    Moto Guzzi V100 Mandello| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Moto Guzzi V100 Mandello
    Moto Guzzi V100 Mandello| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Specialitou mandella jsou křidélka výklopná z nádrže, která upravují proudící vzduch tak, aby šel kolem stehen jezdce. V továrním nastavení se otevírají při 70 km/h, ale řidič může změnit rychlost mezi 30 až 95 km/h.
    Specialitou mandella jsou křidélka výklopná z nádrže, která upravují proudící vzduch tak, aby šel kolem stehen jezdce. V továrním nastavení se otevírají při 70 km/h, ale řidič může změnit rychlost mezi 30 až 95 km/h.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Moto Guzzi V100 Mandello
    Moto Guzzi V100 Mandello| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Moto Guzzi V100 Mandello
    Moto Guzzi V100 Mandello| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Moto Guzzi V100 Mandello
    Moto Guzzi V100 Mandello| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Moto Guzzi V100 Mandello
    Moto Guzzi V100 Mandello| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Moto Guzzi V100 Mandello
    Moto Guzzi V100 Mandello| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Moto Guzzi V100 Mandello
    Moto Guzzi V100 Mandello| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Moto Guzzi V100 Mandello
    Moto Guzzi V100 Mandello| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Moto Guzzi V100 Mandello
    Moto Guzzi V100 Mandello| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Moto Guzzi V100 Mandello
    Moto Guzzi V100 Mandello| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Moto Guzzi V100 Mandello
    Moto Guzzi V100 Mandello| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Moto Guzzi V100 Mandello
    Moto Guzzi V100 Mandello| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Moto Guzzi V100 Mandello
    Moto Guzzi V100 Mandello| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Moto Guzzi V100 Mandello
    Moto Guzzi V100 Mandello| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Moto Guzzi V100 Mandello
    Moto Guzzi V100 Mandello| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Moto Guzzi V100 Mandello
    Moto Guzzi V100 Mandello| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Moto Guzzi V100 Mandello
    Moto Guzzi V100 Mandello| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Moto Guzzi V100 Mandello
    Moto Guzzi V100 Mandello| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Moto Guzzi V100 Mandello
    Moto Guzzi V100 Mandello| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Moto Guzzi V100 Mandello
    Moto Guzzi V100 Mandello| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Moto Guzzi V100 Mandello
    Moto Guzzi V100 Mandello| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Moto Guzzi V100 Mandello
    Moto Guzzi V100 Mandello| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Praktický je elektricky nastavitelný štítek v rozsahu 90 mm
    Praktický je elektricky nastavitelný štítek v rozsahu 90 mm| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Moto Guzzi V100 Mandello
    Moto Guzzi V100 Mandello| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Podélně uložený vidlicový dvouválec dokáže motorku ve vyšších otáčkách slušně rozvibrovat. Nechybí mu dostatek síly v nízkých otáčkách, ale má rád i vysoké.
    Podélně uložený vidlicový dvouválec dokáže motorku ve vyšších otáčkách slušně rozvibrovat. Nechybí mu dostatek síly v nízkých otáčkách, ale má rád i vysoké.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Moto Guzzi V100 Mandello
    Moto Guzzi V100 Mandello| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Jednoramenná kyvná vidlice tvoří s převodovkou a motorem jeden celek i díky tomu, že skrz ni jde k zadnímu kolu hnací hřídel
    Jednoramenná kyvná vidlice tvoří s převodovkou a motorem jeden celek i díky tomu, že skrz ni jde k zadnímu kolu hnací hřídel| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Radiální čtyřpístkové třmeny Brembo se pyšní výbornou účinností
    Radiální čtyřpístkové třmeny Brembo se pyšní výbornou účinností| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Moto Guzzi V100 Mandello
    Moto Guzzi V100 Mandello| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Moto Guzzi V100 Mandello
    Moto Guzzi V100 Mandello| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Moto Guzzi V100 Mandello
    Moto Guzzi V100 Mandello| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Moto Guzzi V100 Mandello
    Moto Guzzi V100 Mandello| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Moto Guzzi V100 Mandello
    Moto Guzzi V100 Mandello| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Moto Guzzi V100 Mandello
    Moto Guzzi V100 Mandello| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Moto Guzzi V100 Mandello
    Moto Guzzi V100 Mandello| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Štíhlé sedlo má příjemný tvar i tuhost
    Štíhlé sedlo má příjemný tvar i tuhost| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Moto Guzzi V100 Mandello
    Moto Guzzi V100 Mandello| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Schránka se vstupem USB pro nabíjení mobilu se nachází pod sedlem. Její umístění je ale hodně nepraktické.
    Schránka se vstupem USB pro nabíjení mobilu se nachází pod sedlem. Její umístění je ale hodně nepraktické.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Moto Guzzi V100 Mandello
Digitální přístrojový štít je dobře čitelný a jeho prostřednictvím se nastavují i jednotlivé jízdní režimy
Moto Guzzi V100 Mandello
Moto Guzzi V100 Mandello
Moto Guzzi V100 Mandello
Moto Guzzi V100 Mandello
Moto Guzzi V100 Mandello
Moto Guzzi V100 Mandello
Moto Guzzi V100 Mandello
Specialitou mandella jsou křidélka výklopná z nádrže, která upravují proudící vzduch tak, aby šel kolem stehen jezdce. V továrním nastavení se otevírají při 70 km/h, ale řidič může změnit rychlost mezi 30 až 95 km/h.
Moto Guzzi V100 Mandello
Moto Guzzi V100 Mandello
Moto Guzzi V100 Mandello
Moto Guzzi V100 Mandello
Moto Guzzi V100 Mandello
Moto Guzzi V100 Mandello
Moto Guzzi V100 Mandello
Moto Guzzi V100 Mandello
Moto Guzzi V100 Mandello
Moto Guzzi V100 Mandello
Moto Guzzi V100 Mandello
Moto Guzzi V100 Mandello
Moto Guzzi V100 Mandello
Moto Guzzi V100 Mandello
Moto Guzzi V100 Mandello
Moto Guzzi V100 Mandello
Moto Guzzi V100 Mandello
Moto Guzzi V100 Mandello
Moto Guzzi V100 Mandello
Moto Guzzi V100 Mandello
Moto Guzzi V100 Mandello
Praktický je elektricky nastavitelný štítek v rozsahu 90 mm
Moto Guzzi V100 Mandello
Podélně uložený vidlicový dvouválec dokáže motorku ve vyšších otáčkách slušně rozvibrovat. Nechybí mu dostatek síly v nízkých otáčkách, ale má rád i vysoké.
Moto Guzzi V100 Mandello
Jednoramenná kyvná vidlice tvoří s převodovkou a motorem jeden celek i díky tomu, že skrz ni jde k zadnímu kolu hnací hřídel
Radiální čtyřpístkové třmeny Brembo se pyšní výbornou účinností
Moto Guzzi V100 Mandello
Moto Guzzi V100 Mandello
Moto Guzzi V100 Mandello
Moto Guzzi V100 Mandello
Moto Guzzi V100 Mandello
Moto Guzzi V100 Mandello
Moto Guzzi V100 Mandello
Štíhlé sedlo má příjemný tvar i tuhost
Moto Guzzi V100 Mandello
Schránka se vstupem USB pro nabíjení mobilu se nachází pod sedlem. Její umístění je ale hodně nepraktické.