Moto Guzzi V100 Mandello|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Digitální přístrojový štít je dobře čitelný a jeho prostřednictvím se nastavují i jednotlivé jízdní režimy|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Moto Guzzi V100 Mandello|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Moto Guzzi V100 Mandello|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Moto Guzzi V100 Mandello|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Moto Guzzi V100 Mandello|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Moto Guzzi V100 Mandello|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Moto Guzzi V100 Mandello|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Moto Guzzi V100 Mandello|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Specialitou mandella jsou křidélka výklopná z nádrže, která upravují proudící vzduch tak, aby šel kolem stehen jezdce. V továrním nastavení se otevírají při 70 km/h, ale řidič může změnit rychlost mezi 30 až 95 km/h.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Moto Guzzi V100 Mandello|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Moto Guzzi V100 Mandello|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Moto Guzzi V100 Mandello|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Moto Guzzi V100 Mandello|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Moto Guzzi V100 Mandello|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Moto Guzzi V100 Mandello|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Moto Guzzi V100 Mandello|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Moto Guzzi V100 Mandello|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Moto Guzzi V100 Mandello|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Moto Guzzi V100 Mandello|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Moto Guzzi V100 Mandello|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Moto Guzzi V100 Mandello|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Moto Guzzi V100 Mandello|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Moto Guzzi V100 Mandello|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Moto Guzzi V100 Mandello|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Moto Guzzi V100 Mandello|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Moto Guzzi V100 Mandello|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Moto Guzzi V100 Mandello|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Moto Guzzi V100 Mandello|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Moto Guzzi V100 Mandello|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Moto Guzzi V100 Mandello|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Praktický je elektricky nastavitelný štítek v rozsahu 90 mm|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Moto Guzzi V100 Mandello|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Podélně uložený vidlicový dvouválec dokáže motorku ve vyšších otáčkách slušně rozvibrovat. Nechybí mu dostatek síly v nízkých otáčkách, ale má rád i vysoké.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Moto Guzzi V100 Mandello|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Jednoramenná kyvná vidlice tvoří s převodovkou a motorem jeden celek i díky tomu, že skrz ni jde k zadnímu kolu hnací hřídel|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Radiální čtyřpístkové třmeny Brembo se pyšní výbornou účinností|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Moto Guzzi V100 Mandello|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Moto Guzzi V100 Mandello|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Moto Guzzi V100 Mandello|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Moto Guzzi V100 Mandello|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Moto Guzzi V100 Mandello|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Moto Guzzi V100 Mandello|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Moto Guzzi V100 Mandello|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Štíhlé sedlo má příjemný tvar i tuhost|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Moto Guzzi V100 Mandello|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Schránka se vstupem USB pro nabíjení mobilu se nachází pod sedlem. Její umístění je ale hodně nepraktické.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert