Mototest Moto Guzzi V100 Mandello: Krása střídá nádheru
2
/
47
Prohlédnout znovu
Mototest Moto Guzzi V100 Mandello: Krása střídá nádheru
Moto Guzzi V100 Mandello
|
Svět motorů/Michal Kollert
Digitální přístrojový štít je dobře čitelný a jeho prostřednictvím se nastavují i jednotlivé jízdní režimy
|
Svět motorů/Michal Kollert
Moto Guzzi V100 Mandello
|
Svět motorů/Michal Kollert
Moto Guzzi V100 Mandello
|
Svět motorů/Michal Kollert
Moto Guzzi V100 Mandello
|
Svět motorů/Michal Kollert
Moto Guzzi V100 Mandello
|
Svět motorů/Michal Kollert
Moto Guzzi V100 Mandello
|
Svět motorů/Michal Kollert
Moto Guzzi V100 Mandello
|
Svět motorů/Michal Kollert
Moto Guzzi V100 Mandello
|
Svět motorů/Michal Kollert
Specialitou mandella jsou křidélka výklopná z nádrže, která upravují proudící vzduch tak, aby šel kolem stehen jezdce. V továrním nastavení se otevírají při 70 km/h, ale řidič může změnit rychlost mezi 30 až 95 km/h.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Moto Guzzi V100 Mandello
|
Svět motorů/Michal Kollert
Moto Guzzi V100 Mandello
|
Svět motorů/Michal Kollert
Moto Guzzi V100 Mandello
|
Svět motorů/Michal Kollert
Moto Guzzi V100 Mandello
|
Svět motorů/Michal Kollert
Moto Guzzi V100 Mandello
|
Svět motorů/Michal Kollert
Moto Guzzi V100 Mandello
|
Svět motorů/Michal Kollert
Moto Guzzi V100 Mandello
|
Svět motorů/Michal Kollert
Moto Guzzi V100 Mandello
|
Svět motorů/Michal Kollert
Moto Guzzi V100 Mandello
|
Svět motorů/Michal Kollert
Moto Guzzi V100 Mandello
|
Svět motorů/Michal Kollert
Moto Guzzi V100 Mandello
|
Svět motorů/Michal Kollert
Moto Guzzi V100 Mandello
|
Svět motorů/Michal Kollert
Moto Guzzi V100 Mandello
|
Svět motorů/Michal Kollert
Moto Guzzi V100 Mandello
|
Svět motorů/Michal Kollert
Moto Guzzi V100 Mandello
|
Svět motorů/Michal Kollert
Moto Guzzi V100 Mandello
|
Svět motorů/Michal Kollert
Moto Guzzi V100 Mandello
|
Svět motorů/Michal Kollert
Moto Guzzi V100 Mandello
|
Svět motorů/Michal Kollert
Moto Guzzi V100 Mandello
|
Svět motorů/Michal Kollert
Moto Guzzi V100 Mandello
|
Svět motorů/Michal Kollert
Moto Guzzi V100 Mandello
|
Svět motorů/Michal Kollert
Praktický je elektricky nastavitelný štítek v rozsahu 90 mm
|
Svět motorů/Michal Kollert
Moto Guzzi V100 Mandello
|
Svět motorů/Michal Kollert
Podélně uložený vidlicový dvouválec dokáže motorku ve vyšších otáčkách slušně rozvibrovat. Nechybí mu dostatek síly v nízkých otáčkách, ale má rád i vysoké.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Moto Guzzi V100 Mandello
|
Svět motorů/Michal Kollert
Jednoramenná kyvná vidlice tvoří s převodovkou a motorem jeden celek i díky tomu, že skrz ni jde k zadnímu kolu hnací hřídel
|
Svět motorů/Michal Kollert
Radiální čtyřpístkové třmeny Brembo se pyšní výbornou účinností
|
Svět motorů/Michal Kollert
Moto Guzzi V100 Mandello
|
Svět motorů/Michal Kollert
Moto Guzzi V100 Mandello
|
Svět motorů/Michal Kollert
Moto Guzzi V100 Mandello
|
Svět motorů/Michal Kollert
Moto Guzzi V100 Mandello
|
Svět motorů/Michal Kollert
Moto Guzzi V100 Mandello
|
Svět motorů/Michal Kollert
Moto Guzzi V100 Mandello
|
Svět motorů/Michal Kollert
Moto Guzzi V100 Mandello
|
Svět motorů/Michal Kollert
Štíhlé sedlo má příjemný tvar i tuhost
|
Svět motorů/Michal Kollert
Moto Guzzi V100 Mandello
|
Svět motorů/Michal Kollert
Schránka se vstupem USB pro nabíjení mobilu se nachází pod sedlem. Její umístění je ale hodně nepraktické.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Před startem Portugalské rallye: Uhájí Neuville první místo?
Za volantem omlazené Škody Octavia: Ptejte se, co vás zajímá!
Ford Escort Mk2 (1974-1980): Tři tituly mistra světa
Vladimir Putin má novou limuzínu. Aurus vylepšil laciný rolls jménem Senat
Toyota údajně pracuje na dalším sporťáku. Mohla by zatopit Miatě
Šance pro Evropu? Jeep Gladiator dostane plug-in hybrid