Mototest Moto Guzzi V100 Mandello: Krása střídá nádheru
4
/
47
Prohlédnout znovu
Mototest Moto Guzzi V100 Mandello: Krása střídá nádheru
Moto Guzzi V100 Mandello
|
Svět motorů/Michal Kollert
Digitální přístrojový štít je dobře čitelný a jeho prostřednictvím se nastavují i jednotlivé jízdní režimy
|
Svět motorů/Michal Kollert
Moto Guzzi V100 Mandello
|
Svět motorů/Michal Kollert
Moto Guzzi V100 Mandello
|
Svět motorů/Michal Kollert
Moto Guzzi V100 Mandello
|
Svět motorů/Michal Kollert
Moto Guzzi V100 Mandello
|
Svět motorů/Michal Kollert
Moto Guzzi V100 Mandello
|
Svět motorů/Michal Kollert
Moto Guzzi V100 Mandello
|
Svět motorů/Michal Kollert
Moto Guzzi V100 Mandello
|
Svět motorů/Michal Kollert
Specialitou mandella jsou křidélka výklopná z nádrže, která upravují proudící vzduch tak, aby šel kolem stehen jezdce. V továrním nastavení se otevírají při 70 km/h, ale řidič může změnit rychlost mezi 30 až 95 km/h.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Moto Guzzi V100 Mandello
|
Svět motorů/Michal Kollert
Moto Guzzi V100 Mandello
|
Svět motorů/Michal Kollert
Moto Guzzi V100 Mandello
|
Svět motorů/Michal Kollert
Moto Guzzi V100 Mandello
|
Svět motorů/Michal Kollert
Moto Guzzi V100 Mandello
|
Svět motorů/Michal Kollert
Moto Guzzi V100 Mandello
|
Svět motorů/Michal Kollert
Moto Guzzi V100 Mandello
|
Svět motorů/Michal Kollert
Moto Guzzi V100 Mandello
|
Svět motorů/Michal Kollert
Moto Guzzi V100 Mandello
|
Svět motorů/Michal Kollert
Moto Guzzi V100 Mandello
|
Svět motorů/Michal Kollert
Moto Guzzi V100 Mandello
|
Svět motorů/Michal Kollert
Moto Guzzi V100 Mandello
|
Svět motorů/Michal Kollert
Moto Guzzi V100 Mandello
|
Svět motorů/Michal Kollert
Moto Guzzi V100 Mandello
|
Svět motorů/Michal Kollert
Moto Guzzi V100 Mandello
|
Svět motorů/Michal Kollert
Moto Guzzi V100 Mandello
|
Svět motorů/Michal Kollert
Moto Guzzi V100 Mandello
|
Svět motorů/Michal Kollert
Moto Guzzi V100 Mandello
|
Svět motorů/Michal Kollert
Moto Guzzi V100 Mandello
|
Svět motorů/Michal Kollert
Moto Guzzi V100 Mandello
|
Svět motorů/Michal Kollert
Moto Guzzi V100 Mandello
|
Svět motorů/Michal Kollert
Praktický je elektricky nastavitelný štítek v rozsahu 90 mm
|
Svět motorů/Michal Kollert
Moto Guzzi V100 Mandello
|
Svět motorů/Michal Kollert
Podélně uložený vidlicový dvouválec dokáže motorku ve vyšších otáčkách slušně rozvibrovat. Nechybí mu dostatek síly v nízkých otáčkách, ale má rád i vysoké.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Moto Guzzi V100 Mandello
|
Svět motorů/Michal Kollert
Jednoramenná kyvná vidlice tvoří s převodovkou a motorem jeden celek i díky tomu, že skrz ni jde k zadnímu kolu hnací hřídel
|
Svět motorů/Michal Kollert
Radiální čtyřpístkové třmeny Brembo se pyšní výbornou účinností
|
Svět motorů/Michal Kollert
Moto Guzzi V100 Mandello
|
Svět motorů/Michal Kollert
Moto Guzzi V100 Mandello
|
Svět motorů/Michal Kollert
Moto Guzzi V100 Mandello
|
Svět motorů/Michal Kollert
Moto Guzzi V100 Mandello
|
Svět motorů/Michal Kollert
Moto Guzzi V100 Mandello
|
Svět motorů/Michal Kollert
Moto Guzzi V100 Mandello
|
Svět motorů/Michal Kollert
Moto Guzzi V100 Mandello
|
Svět motorů/Michal Kollert
Štíhlé sedlo má příjemný tvar i tuhost
|
Svět motorů/Michal Kollert
Moto Guzzi V100 Mandello
|
Svět motorů/Michal Kollert
Schránka se vstupem USB pro nabíjení mobilu se nachází pod sedlem. Její umístění je ale hodně nepraktické.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Karbon, aramid a rychlé pruhy. BMW ukazuje sportovní doplňky pro kombík řady 5
Luxusní elektrický Cadillac Lyriq v Německu vyjde v přepočtu na 2 miliony. Co nabízí?
TEST Škoda Enyaq Coupé 85x Laurin & Klement – Třešnička na dortu
Video: Jak vyměnit stěrače u nového mercedesu? Dostat se k servisní poloze není tak snadné
Ford Focus to má definitivně spočítané, ačkoliv elektromobily tolik netáhnou
Škoda za skoro dva miliony, veliké Mini a Lucie Borhyová. Sledujte Svět motorů TV!