Mototest Moto Guzzi V7 Stone: Starý kavárník konečně nabral svaly! Stačí to?
1
/
23
Přehled fotografií
Zavřít
Moto Guzzi V7 Stone
|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Linka uprostřed budíku odkazuje na logo firmy
|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Moto Guzzi V7 Stone
|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Moto Guzzi V7 Stone
|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Guzzi se snadno vodí, takže je ideální na okresky i do města
|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Moto Guzzi V7 Stone
|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Moto Guzzi V7 Stone
|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Moto Guzzi V7 Stone
|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Verze Stone šetří chromem, který střídá matná čerň
|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Motor z modelu V85TT je výkonnější, větší, ale také těžší než původní 750
|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Moto Guzzi V7 Stone
|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Moto Guzzi V7 Stone
|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Moto Guzzi V7 Stone
|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Na modelu Stone spolujezdec postrádá madlo, pásek je spíš pro okrasu
|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Diodové denní svícení je věcí vkusu – komu se nelíbí, může sáhnout po variantě Special s klasickým světlometem
|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Moto Guzzi V7 Stone
|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Moto Guzzi V7 Stone
|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Moto Guzzi V7 Stone
|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Víčko nádrže není odklopné se zacvaknutím, jak je dnes obvyklé, ale klasicky šroubovací
|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Moto Guzzi V7 Stone
|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Moto Guzzi V7 Stone
|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Moto Guzzi V7 Stone
|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Moto Guzzi V7 Stone
|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Zavřít