Mototest Moto Guzzi V7 Stone: Starý kavárník konečně nabral svaly! Stačí to?

1/23
Přehled fotografií
Zavřít
  • Moto Guzzi V7 Stone
    Moto Guzzi V7 Stone| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Linka uprostřed budíku odkazuje na logo firmy
    Linka uprostřed budíku odkazuje na logo firmy| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Moto Guzzi V7 Stone
    Moto Guzzi V7 Stone| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Moto Guzzi V7 Stone
    Moto Guzzi V7 Stone| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Guzzi se snadno vodí, takže je ideální na okresky i do města
    Guzzi se snadno vodí, takže je ideální na okresky i do města| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Moto Guzzi V7 Stone
    Moto Guzzi V7 Stone| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Moto Guzzi V7 Stone
    Moto Guzzi V7 Stone| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Moto Guzzi V7 Stone
    Moto Guzzi V7 Stone| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Verze Stone šetří chromem, který střídá matná čerň
    Verze Stone šetří chromem, který střídá matná čerň| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Motor z modelu V85TT je výkonnější, větší, ale také těžší než původní 750
    Motor z modelu V85TT je výkonnější, větší, ale také těžší než původní 750| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Moto Guzzi V7 Stone
    Moto Guzzi V7 Stone| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Moto Guzzi V7 Stone
    Moto Guzzi V7 Stone| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Moto Guzzi V7 Stone
    Moto Guzzi V7 Stone| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Na modelu Stone spolujezdec postrádá madlo, pásek je spíš pro okrasu
    Na modelu Stone spolujezdec postrádá madlo, pásek je spíš pro okrasu| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Diodové denní svícení je věcí vkusu – komu se nelíbí, může sáhnout po variantě Special s klasickým světlometem
    Diodové denní svícení je věcí vkusu – komu se nelíbí, může sáhnout po variantě Special s klasickým světlometem| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Moto Guzzi V7 Stone
    Moto Guzzi V7 Stone| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Moto Guzzi V7 Stone
    Moto Guzzi V7 Stone| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Moto Guzzi V7 Stone
    Moto Guzzi V7 Stone| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Víčko nádrže není odklopné se zacvaknutím, jak je dnes obvyklé, ale klasicky šroubovací
    Víčko nádrže není odklopné se zacvaknutím, jak je dnes obvyklé, ale klasicky šroubovací| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Moto Guzzi V7 Stone
    Moto Guzzi V7 Stone| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Moto Guzzi V7 Stone
    Moto Guzzi V7 Stone| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Moto Guzzi V7 Stone
    Moto Guzzi V7 Stone| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Moto Guzzi V7 Stone
    Moto Guzzi V7 Stone| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Moto Guzzi V7 Stone
Linka uprostřed budíku odkazuje na logo firmy
Moto Guzzi V7 Stone
Moto Guzzi V7 Stone
Guzzi se snadno vodí, takže je ideální na okresky i do města
Moto Guzzi V7 Stone
Moto Guzzi V7 Stone
Moto Guzzi V7 Stone
Verze Stone šetří chromem, který střídá matná čerň
Motor z modelu V85TT je výkonnější, větší, ale také těžší než původní 750
Moto Guzzi V7 Stone
Moto Guzzi V7 Stone
Moto Guzzi V7 Stone
Na modelu Stone spolujezdec postrádá madlo, pásek je spíš pro okrasu
Diodové denní svícení je věcí vkusu – komu se nelíbí, může sáhnout po variantě Special s klasickým světlometem
Moto Guzzi V7 Stone
Moto Guzzi V7 Stone
Moto Guzzi V7 Stone
Víčko nádrže není odklopné se zacvaknutím, jak je dnes obvyklé, ale klasicky šroubovací
Moto Guzzi V7 Stone
Moto Guzzi V7 Stone
Moto Guzzi V7 Stone
Moto Guzzi V7 Stone