Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Mototest Moto Guzzi V7 Stone: Starý kavárník konečně nabral svaly! Stačí to?

Linka uprostřed budíku odkazuje na logo firmy
Moto Guzzi V7 Stone
Moto Guzzi V7 Stone
Guzzi se snadno vodí, takže je ideální na okresky i do města
23 Fotogalerie
Petr Slováček
Diskuze (1)

Moto Guzzi V7 přijíždí už ve třetí generaci a kromě klasicky vyhlížející verze Special nabízí také modernější variantu Stone. Ale hlavně má konečně důstojný počet koní pod nádrží.

Italská továrna Moto Guzzi loni oslavila už sto let od založení a na tradicích si zakládá. Zejména na pohonu podélně uloženým vidlicovým dvouválcem s rozevřením 90 stupňů, který přenáší výkon na zadní kolo přes kardan.

Současné portfolio je chudé. Už se nevyrábějí skvělé modely Breva ani Stelvio 1200, a tak si všechny tři současné motorky musejí vystačit se stejným agregátem o objemu 853 kubíků do doby, než se u dealerů objeví V100 Mandello s motorem o objemu 1042 cm3. Má to být ještě letos a už se moc těšíme.

Koncert pro uši

Agregát 850 s krásným hutným zvukem se objevil poprvé v cestovním enduru V85TT a navzdory matoucímu číselnému značení pohání jak klasické V7, tak o něco odvážnější V9. Nabízí výkon 47,8 kW čili 65 koní, a dá se pochopitelně podladit i na 35 kW pro řidičák kategorie A2.

Tento článek je součástí balíčku AUTO+

Odemkněte si exkluzivní obsah a videa!

Vstoupit do diskuze (1)