Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Mototest Moto Guzzi V7 Stone: Starý kavárník konečně nabral svaly! Stačí to?

Petr Slováček
Diskuze (1)

Moto Guzzi V7 přijíždí už ve třetí generaci a kromě klasicky vyhlížející verze Special nabízí také modernější variantu Stone. Ale hlavně má konečně důstojný počet koní pod nádrží.

Italská továrna Moto Guzzi loni oslavila už sto let od založení a na tradicích si zakládá. Zejména na pohonu podélně uloženým vidlicovým dvouválcem s rozevřením 90 stupňů, který přenáší výkon na zadní kolo přes kardan.

Současné portfolio je chudé. Už se nevyrábějí skvělé modely Breva ani Stelvio 1200, a tak si všechny tři současné motorky musejí vystačit se stejným agregátem o objemu 853 kubíků do doby, než se u dealerů objeví V100 Mandello s motorem o objemu 1042 cm3. Má to být ještě letos a už se moc těšíme.

Koncert pro uši

Agregát 850 s krásným hutným zvukem se objevil poprvé v cestovním enduru V85TT a navzdory matoucímu číselnému značení pohání jak klasické V7, tak o něco odvážnější V9. Nabízí výkon 47,8 kW čili 65 koní, a dá se pochopitelně podladit i na 35 kW pro řidičák kategorie A2.

Tento článek je součástí balíčku PREMIUM+

Odemkněte si exkluzivní obsah a videa bez reklam na 9 webech.

Petr Slováček
Diskuze (1)

Doporučujeme

Avatar - Ja Prvni 123
25. 8. 2022 10:39
Ale vite ze "cafe" vykon nepotrebuje, ze jo?
Protoze pak uz to neni "cafe" .

Premii si strcte za klobouk, ale to podelny vecko je porad genialni.
:-)