Linka uprostřed budíku odkazuje na logo firmy
Moto Guzzi V7 Stone
Moto Guzzi V7 Stone
Guzzi se snadno vodí, takže je ideální na okresky i do města
23 Fotogalerie

Mototest Moto Guzzi V7 Stone: Starý kavárník konečně nabral svaly! Stačí to?

Moto Guzzi V7 přijíždí už ve třetí generaci a kromě klasicky vyhlížející verze Special nabízí také modernější variantu Stone. Ale hlavně má konečně důstojný počet koní pod nádrží.

Italská továrna Moto Guzzi loni oslavila už sto let od založení a na tradicích si zakládá. Zejména na pohonu podélně uloženým vidlicovým dvouválcem s rozevřením 90 stupňů, který přenáší výkon na zadní kolo přes kardan.

Současné portfolio je chudé. Už se nevyrábějí skvělé modely Breva ani Stelvio 1200, a tak si všechny tři současné motorky musejí vystačit se stejným agregátem o objemu 853 kubíků do doby, než se u dealerů objeví V100 Mandello s motorem o objemu 1042 cm3. Má to být ještě letos a už se moc těšíme.

Koncert pro uši

Agregát 850 s krásným hutným zvukem se objevil poprvé v cestovním enduru V85TT a navzdory matoucímu číselnému značení pohání jak klasické V7, tak o něco odvážnější V9. Nabízí výkon 47,8 kW čili 65 koní, a dá se pochopitelně podladit i na 35 kW pro řidičák kategorie A2.

Tento článek je součástí balíčku AUTO+

Odemkněte si exkluzivní obsah a videa!