Mototest Moto Guzzi V7 Stone: Starý kavárník konečně nabral svaly! Stačí to?
2
/
23
Prohlédnout znovu
Mototest Moto Guzzi V7 Stone: Starý kavárník konečně nabral svaly! Stačí to?
Moto Guzzi V7 Stone
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Linka uprostřed budíku odkazuje na logo firmy
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Moto Guzzi V7 Stone
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Moto Guzzi V7 Stone
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Guzzi se snadno vodí, takže je ideální na okresky i do města
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Moto Guzzi V7 Stone
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Moto Guzzi V7 Stone
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Moto Guzzi V7 Stone
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Verze Stone šetří chromem, který střídá matná čerň
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Motor z modelu V85TT je výkonnější, větší, ale také těžší než původní 750
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Moto Guzzi V7 Stone
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Moto Guzzi V7 Stone
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Moto Guzzi V7 Stone
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Na modelu Stone spolujezdec postrádá madlo, pásek je spíš pro okrasu
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Diodové denní svícení je věcí vkusu – komu se nelíbí, může sáhnout po variantě Special s klasickým světlometem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Moto Guzzi V7 Stone
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Moto Guzzi V7 Stone
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Moto Guzzi V7 Stone
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Víčko nádrže není odklopné se zacvaknutím, jak je dnes obvyklé, ale klasicky šroubovací
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Moto Guzzi V7 Stone
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Moto Guzzi V7 Stone
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Moto Guzzi V7 Stone
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Moto Guzzi V7 Stone
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Nové BMW M4 CS oficiálně: Bráška sedanu M3 CS má 550 koní
Toyota Land Cruiser 76 zaujme i dnes. Řídili jsme nejnovější facelift
Land Rover Defender dostal hrstku novinek. Verze 130 teď nabídne i luxusní křesla vzadu
Karbon, aramid a rychlé pruhy. BMW ukazuje doplňky pro kombík řady 5
Luxusní elektrický Cadillac Lyriq v Německu vyjde v přepočtu na 2 miliony
TEST Škoda Enyaq Coupé 85x Laurin & Klement – Třešnička na dortu