Mototest Moto Guzzi V7 Stone: Starý kavárník konečně nabral svaly! Stačí to?
4
/
23
Prohlédnout znovu
Mototest Moto Guzzi V7 Stone: Starý kavárník konečně nabral svaly! Stačí to?
Moto Guzzi V7 Stone
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Linka uprostřed budíku odkazuje na logo firmy
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Moto Guzzi V7 Stone
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Moto Guzzi V7 Stone
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Guzzi se snadno vodí, takže je ideální na okresky i do města
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Moto Guzzi V7 Stone
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Moto Guzzi V7 Stone
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Moto Guzzi V7 Stone
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Verze Stone šetří chromem, který střídá matná čerň
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Motor z modelu V85TT je výkonnější, větší, ale také těžší než původní 750
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Moto Guzzi V7 Stone
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Moto Guzzi V7 Stone
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Moto Guzzi V7 Stone
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Na modelu Stone spolujezdec postrádá madlo, pásek je spíš pro okrasu
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Diodové denní svícení je věcí vkusu – komu se nelíbí, může sáhnout po variantě Special s klasickým světlometem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Moto Guzzi V7 Stone
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Moto Guzzi V7 Stone
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Moto Guzzi V7 Stone
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Víčko nádrže není odklopné se zacvaknutím, jak je dnes obvyklé, ale klasicky šroubovací
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Moto Guzzi V7 Stone
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Moto Guzzi V7 Stone
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Moto Guzzi V7 Stone
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Moto Guzzi V7 Stone
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Ford Escort Mk2 (1974-1980): Tři tituly mistra světa
Vladimir Putin má novou limuzínu. Aurus vylepšil laciný rolls jménem Senat
Toyota údajně pracuje na dalším sporťáku. Mohla by zatopit Miatě
Šance pro Evropu? Jeep Gladiator dostane plug-in hybrid
Nové BMW M4 CS oficiálně: Bráška sedanu M3 CS má 550 koní
Toyota Land Cruiser 76 zaujme i dnes. Řídili jsme nejnovější facelift