Mototest Moto Guzzi V85TT Evocative Graphic: Do bahna škoda, radši před kavárnu
4
/
37
Prohlédnout znovu
Mototest Moto Guzzi V85TT Evocative Graphic: Do bahna škoda, radši před kavárnu
Moto Guzzi V85TT Evocative Graphic
|
Svět motorů/Michal Kollert
Displej s automatickým stmíváním umí zrcadlit i navigaci a ukazovat volání přes handsfree, musíte si ale nainstalovat multimediální aplikaci
|
Svět motorů/Michal Kollert
Pravým palcem se mění jízdní módy, v nastavení Custom sami zvolíte stupeň citlivosti ABS, protiprokluzu MGCT i palivovou mapu
|
Svět motorů/Michal Kollert
Pravým palcem se mění jízdní módy, v nastavení Custom sami zvolíte stupeň citlivosti ABS, protiprokluzu MGCT i palivovou mapu
|
Svět motorů/Michal Kollert
Moto Guzzi V85TT Evocative Graphic
|
Svět motorů/Michal Kollert
Moto Guzzi V85TT Evocative Graphic
|
Svět motorů/Michal Kollert
Moto Guzzi V85TT Evocative Graphic
|
Svět motorů/Michal Kollert
Napájecí přípojka na USB je přímo na palubní desce, což je šikovné, když jste zvyklí používat telefon coby navigaci v držáku na řídítkách
|
Svět motorů/Michal Kollert
Moto Guzzi V85TT Evocative Graphic
|
Svět motorů/Michal Kollert
Moto Guzzi V85TT Evocative Graphic
|
Svět motorů/Michal Kollert
Moto Guzzi V85TT Evocative Graphic
|
Svět motorů/Michal Kollert
Moto Guzzi V85TT Evocative Graphic
|
Svět motorů/Michal Kollert
Moto Guzzi V85TT Evocative Graphic
|
Svět motorů/Michal Kollert
Moto Guzzi V85TT Evocative Graphic
|
Svět motorů/Michal Kollert
Moto Guzzi V85TT Evocative Graphic
|
Svět motorů/Michal Kollert
Moto Guzzi V85TT Evocative Graphic
|
Svět motorů/Michal Kollert
Moto Guzzi V85TT Evocative Graphic
|
Svět motorů/Michal Kollert
Moto Guzzi V85TT Evocative Graphic
|
Svět motorů/Michal Kollert
Moto Guzzi V85TT Evocative Graphic
|
Svět motorů/Michal Kollert
Moto Guzzi V85TT Evocative Graphic
|
Svět motorů/Michal Kollert
Rustikální, a přitom umělecké – způsob, jakým dokážou Italové využít trubky, fascinuje!
|
Svět motorů/Michal Kollert
Moto Guzzi V85TT Evocative Graphic
|
Svět motorů/Michal Kollert
Moto Guzzi V85TT Evocative Graphic
|
Svět motorů/Michal Kollert
Moto Guzzi V85TT Evocative Graphic
|
Svět motorů/Michal Kollert
Moto Guzzi V85TT Evocative Graphic
|
Svět motorů/Michal Kollert
Vzduchem chlazený motor dokázal splnit normu Euro 5 i díky dvěma olejovým čerpadlům, která přispívají k jeho nízké teplotě
|
Svět motorů/Michal Kollert
Moto Guzzi V85TT Evocative Graphic
|
Svět motorů/Michal Kollert
Moto Guzzi V85TT Evocative Graphic
|
Svět motorů/Michal Kollert
Moto Guzzi V85TT Evocative Graphic
|
Svět motorů/Michal Kollert
Sedačka s malou opěrkou je navýsost pohodlná, pod ní najdete místo na druhou zásuvku USB, kterou nabízí výrobce jako originální doplněk
|
Svět motorů/Michal Kollert
Sedačka s malou opěrkou je navýsost pohodlná, pod ní najdete místo na druhou zásuvku USB, kterou nabízí výrobce jako originální doplněk
|
Svět motorů/Michal Kollert
Moto Guzzi V85TT Evocative Graphic
|
Svět motorů/Michal Kollert
Moto Guzzi V85TT Evocative Graphic
|
Svět motorů/Michal Kollert
Moto Guzzi V85TT Evocative Graphic
|
Svět motorů/Michal Kollert
Moto Guzzi V85TT Evocative Graphic
|
Svět motorů/Michal Kollert
Moto Guzzi V85TT Evocative Graphic
|
Svět motorů/Michal Kollert
Moto Guzzi V85TT Evocative Graphic
|
Svět motorů/Michal Kollert
TEST Škoda Enyaq Coupé 85x Laurin & Klement – Třešnička na dortu
Video: Jak vyměnit stěrače u nového mercedesu? Dostat se k servisní poloze není tak snadné
Ford Focus to má definitivně spočítané, ačkoliv elektromobily tolik netáhnou
Škoda za skoro dva miliony, veliké Mini a Lucie Borhyová. Sledujte Svět motorů TV!
Takto vypadá nejtěsnější finiš v historii NASCAR. Rozhodla 0,001 sekundy
Nové pojistné podvody: Šejdíři falšují poškození aut ve photoshopu