Mototest Piaggio 1 Active: Sranda kolem komína
16
/
40
Prohlédnout znovu
Mototest Piaggio 1 Active: Sranda kolem komína
Piaggio 1 Active
|
Svět motorů/Jiří Káš
Displej ukazuje mnohé od jízdních režimů až po úroveň rekuperace. Mimochodem díky světelnému čidlu se ztlumí, takže v noci neoslňuje.
|
Svět motorů/Jiří Káš
Piaggio 1 Active
|
Svět motorů/Jiří Káš
Piaggio 1 Active
|
Svět motorů/Jiří Káš
Před startem musíte zmáčknout brzdu a zvolit jízdní režim, jinak se skútr nerozjede
|
Svět motorů/Jiří Káš
Ovladače kromě klasických funkcí přidávají třeba volbu jízdních režimů. Vypínač zapalování de facto dubluje spínač pod řídítky.
|
Svět motorů/Jiří Káš
Piaggio 1 Active
|
Svět motorů/Jiří Káš
Pod řídítky je sice nabíjecí zásuvka USB, jenže jsme nenašli, kam uložit mobil. Asi do tašky na háček před koleny.
|
Svět motorů/Jiří Káš
Otočným ovladačem zapalování se dá otevřít také sedlo
|
Svět motorů/Jiří Káš
Piaggio 1 Active
|
Svět motorů/Jiří Káš
Piaggio 1 Active
|
Svět motorů/Jiří Káš
Piaggio 1 Active
|
Svět motorů/Jiří Káš
Piaggio 1 Active
|
Svět motorů/Jiří Káš
Piaggio 1 Active
|
Svět motorů/Jiří Káš
Piaggio 1 Active
|
Svět motorů/Jiří Káš
Piaggio 1 Active
|
Svět motorů/Jiří Káš
Piaggio 1 Active
|
Svět motorů/Jiří Káš
Piaggio 1 Active
|
Svět motorů/Jiří Káš
Piaggio 1 Active
|
Svět motorů/Jiří Káš
Piaggio 1 Active
|
Svět motorů/Jiří Káš
Piaggio 1 Active
|
Svět motorů/Jiří Káš
Piaggio 1 Active
|
Svět motorů/Jiří Káš
Piaggio 1 Active
|
Svět motorů/Jiří Káš
Piaggio 1 Active
|
Svět motorů/Jiří Káš
Piaggio 1 Active
|
Svět motorů/Jiří Káš
Piaggio 1 Active
|
Svět motorů/Jiří Káš
Baterie váží 15 kg, což neláká ke každodennímu nošení. Zato nemusíte čekat u nabíječky a pohodlně ji doplníte doma ze zásuvky. Výrobce avizuje minimálně 800 cyklů.
|
Svět motorů/Jiří Káš
Piaggio 1 Active
|
Svět motorů/Jiří Káš
Piaggio 1 Active
|
Svět motorů/Jiří Káš
Piaggio 1 Active
|
Svět motorů/Jiří Káš
Piaggio 1 Active
|
Svět motorů/Jiří Káš
Piaggio 1 Active
|
Svět motorů/Jiří Káš
Elektromotor vyplňuje celý náboj zadního kola, vede k němu pořádně tlustý napájecí kabel
|
Svět motorů/Jiří Káš
Přední kolo je vedeno jednoramennou vidlicí s jediným tlumičem pérování
|
Svět motorů/Jiří Káš
Piaggio 1 Active
|
Svět motorů/Jiří Káš
Zapalování se odblokuje dálkovým ovladačem, ovšem pod sedlem musí být baterka. Jinak se schránka otevírá klasickým klíčem.
|
Svět motorů/Jiří Káš
Piaggio 1 Active
|
Svět motorů/Jiří Káš
Piaggio 1 Active
|
Svět motorů/Jiří Káš
Piaggio 1 Active
|
Svět motorů/Jiří Káš
Pod sedlo se vejde otevřená jet přilba, nesmíte s sebou ale vozit nabíječku, která zabírá hodně místa
|
Svět motorů/Jiří Káš
První jízda s novou Dacií Duster: Spalováky jsou jistota, hybrid budí rozpaky
Nová závodní Škoda je jenom pro PlayStation. Proto ji může řídit každý
Chystá se špičkový Defender Octa. Má být všude nejlepší
Mini představuje poslední díl skládačky. Aceman je elektrický elegán
BMW 4 a i4 Gran Coupé jsou hezčí a mají modernější multimédia
Mitsubishi ASX prošlo faceliftem. Design zůstal věrný originálu