Mototest Piaggio 1 Active: Sranda kolem komína

27/40
Přehled fotografií
Zavřít
  • Piaggio 1 Active
    Piaggio 1 Active| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Displej ukazuje mnohé od jízdních režimů až po úroveň rekuperace. Mimochodem díky světelnému čidlu se ztlumí, takže v noci neoslňuje.
    Displej ukazuje mnohé od jízdních režimů až po úroveň rekuperace. Mimochodem díky světelnému čidlu se ztlumí, takže v noci neoslňuje.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Piaggio 1 Active
    Piaggio 1 Active| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Piaggio 1 Active
    Piaggio 1 Active| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Před startem musíte zmáčknout brzdu a zvolit jízdní režim, jinak se skútr nerozjede
    Před startem musíte zmáčknout brzdu a zvolit jízdní režim, jinak se skútr nerozjede| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Ovladače kromě klasických funkcí přidávají třeba volbu jízdních režimů. Vypínač zapalování de facto dubluje spínač pod řídítky.
    Ovladače kromě klasických funkcí přidávají třeba volbu jízdních režimů. Vypínač zapalování de facto dubluje spínač pod řídítky.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Piaggio 1 Active
    Piaggio 1 Active| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Pod řídítky je sice nabíjecí zásuvka USB, jenže jsme nenašli, kam uložit mobil. Asi do tašky na háček před koleny.
    Pod řídítky je sice nabíjecí zásuvka USB, jenže jsme nenašli, kam uložit mobil. Asi do tašky na háček před koleny.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Otočným ovladačem zapalování se dá otevřít také sedlo
    Otočným ovladačem zapalování se dá otevřít také sedlo| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Piaggio 1 Active
    Piaggio 1 Active| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Piaggio 1 Active
    Piaggio 1 Active| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Piaggio 1 Active
    Piaggio 1 Active| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Piaggio 1 Active
    Piaggio 1 Active| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Piaggio 1 Active
    Piaggio 1 Active| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Piaggio 1 Active
    Piaggio 1 Active| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Piaggio 1 Active
    Piaggio 1 Active| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Piaggio 1 Active
    Piaggio 1 Active| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Piaggio 1 Active
    Piaggio 1 Active| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Piaggio 1 Active
    Piaggio 1 Active| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Piaggio 1 Active
    Piaggio 1 Active| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Piaggio 1 Active
    Piaggio 1 Active| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Piaggio 1 Active
    Piaggio 1 Active| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Piaggio 1 Active
    Piaggio 1 Active| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Piaggio 1 Active
    Piaggio 1 Active| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Piaggio 1 Active
    Piaggio 1 Active| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Piaggio 1 Active
    Piaggio 1 Active| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Baterie váží 15 kg, což neláká ke každodennímu nošení. Zato nemusíte čekat u nabíječky a pohodlně ji doplníte doma ze zásuvky. Výrobce avizuje minimálně 800 cyklů.
    Baterie váží 15 kg, což neláká ke každodennímu nošení. Zato nemusíte čekat u nabíječky a pohodlně ji doplníte doma ze zásuvky. Výrobce avizuje minimálně 800 cyklů.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Piaggio 1 Active
    Piaggio 1 Active| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Piaggio 1 Active
    Piaggio 1 Active| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Piaggio 1 Active
    Piaggio 1 Active| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Piaggio 1 Active
    Piaggio 1 Active| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Piaggio 1 Active
    Piaggio 1 Active| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Elektromotor vyplňuje celý náboj zadního kola, vede k němu pořádně tlustý napájecí kabel
    Elektromotor vyplňuje celý náboj zadního kola, vede k němu pořádně tlustý napájecí kabel| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Přední kolo je vedeno jednoramennou vidlicí s jediným tlumičem pérování
    Přední kolo je vedeno jednoramennou vidlicí s jediným tlumičem pérování| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Piaggio 1 Active
    Piaggio 1 Active| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Zapalování se odblokuje dálkovým ovladačem, ovšem pod sedlem musí být baterka. Jinak se schránka otevírá klasickým klíčem.
    Zapalování se odblokuje dálkovým ovladačem, ovšem pod sedlem musí být baterka. Jinak se schránka otevírá klasickým klíčem.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Piaggio 1 Active
    Piaggio 1 Active| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Piaggio 1 Active
    Piaggio 1 Active| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Piaggio 1 Active
    Piaggio 1 Active| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Pod sedlo se vejde otevřená jet přilba, nesmíte s sebou ale vozit nabíječku, která zabírá hodně místa
    Pod sedlo se vejde otevřená jet přilba, nesmíte s sebou ale vozit nabíječku, která zabírá hodně místa| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Piaggio 1 Active
Displej ukazuje mnohé od jízdních režimů až po úroveň rekuperace. Mimochodem díky světelnému čidlu se ztlumí, takže v noci neoslňuje.
Piaggio 1 Active
Piaggio 1 Active
Před startem musíte zmáčknout brzdu a zvolit jízdní režim, jinak se skútr nerozjede
Ovladače kromě klasických funkcí přidávají třeba volbu jízdních režimů. Vypínač zapalování de facto dubluje spínač pod řídítky.
Piaggio 1 Active
Pod řídítky je sice nabíjecí zásuvka USB, jenže jsme nenašli, kam uložit mobil. Asi do tašky na háček před koleny.
Otočným ovladačem zapalování se dá otevřít také sedlo
Piaggio 1 Active
Piaggio 1 Active
Piaggio 1 Active
Piaggio 1 Active
Piaggio 1 Active
Piaggio 1 Active
Piaggio 1 Active
Piaggio 1 Active
Piaggio 1 Active
Piaggio 1 Active
Piaggio 1 Active
Piaggio 1 Active
Piaggio 1 Active
Piaggio 1 Active
Piaggio 1 Active
Piaggio 1 Active
Piaggio 1 Active
Baterie váží 15 kg, což neláká ke každodennímu nošení. Zato nemusíte čekat u nabíječky a pohodlně ji doplníte doma ze zásuvky. Výrobce avizuje minimálně 800 cyklů.
Piaggio 1 Active
Piaggio 1 Active
Piaggio 1 Active
Piaggio 1 Active
Piaggio 1 Active
Elektromotor vyplňuje celý náboj zadního kola, vede k němu pořádně tlustý napájecí kabel
Přední kolo je vedeno jednoramennou vidlicí s jediným tlumičem pérování
Piaggio 1 Active
Zapalování se odblokuje dálkovým ovladačem, ovšem pod sedlem musí být baterka. Jinak se schránka otevírá klasickým klíčem.
Piaggio 1 Active
Piaggio 1 Active
Piaggio 1 Active
Pod sedlo se vejde otevřená jet přilba, nesmíte s sebou ale vozit nabíječku, která zabírá hodně místa