Mototest Piaggio 1 Active: Sranda kolem komína
33
/
40
Prohlédnout znovu
Mototest Piaggio 1 Active: Sranda kolem komína
Piaggio 1 Active
|
Svět motorů/Jiří Káš
Displej ukazuje mnohé od jízdních režimů až po úroveň rekuperace. Mimochodem díky světelnému čidlu se ztlumí, takže v noci neoslňuje.
|
Svět motorů/Jiří Káš
Piaggio 1 Active
|
Svět motorů/Jiří Káš
Piaggio 1 Active
|
Svět motorů/Jiří Káš
Před startem musíte zmáčknout brzdu a zvolit jízdní režim, jinak se skútr nerozjede
|
Svět motorů/Jiří Káš
Ovladače kromě klasických funkcí přidávají třeba volbu jízdních režimů. Vypínač zapalování de facto dubluje spínač pod řídítky.
|
Svět motorů/Jiří Káš
Piaggio 1 Active
|
Svět motorů/Jiří Káš
Pod řídítky je sice nabíjecí zásuvka USB, jenže jsme nenašli, kam uložit mobil. Asi do tašky na háček před koleny.
|
Svět motorů/Jiří Káš
Otočným ovladačem zapalování se dá otevřít také sedlo
|
Svět motorů/Jiří Káš
Piaggio 1 Active
|
Svět motorů/Jiří Káš
Piaggio 1 Active
|
Svět motorů/Jiří Káš
Piaggio 1 Active
|
Svět motorů/Jiří Káš
Piaggio 1 Active
|
Svět motorů/Jiří Káš
Piaggio 1 Active
|
Svět motorů/Jiří Káš
Piaggio 1 Active
|
Svět motorů/Jiří Káš
Piaggio 1 Active
|
Svět motorů/Jiří Káš
Piaggio 1 Active
|
Svět motorů/Jiří Káš
Piaggio 1 Active
|
Svět motorů/Jiří Káš
Piaggio 1 Active
|
Svět motorů/Jiří Káš
Piaggio 1 Active
|
Svět motorů/Jiří Káš
Piaggio 1 Active
|
Svět motorů/Jiří Káš
Piaggio 1 Active
|
Svět motorů/Jiří Káš
Piaggio 1 Active
|
Svět motorů/Jiří Káš
Piaggio 1 Active
|
Svět motorů/Jiří Káš
Piaggio 1 Active
|
Svět motorů/Jiří Káš
Piaggio 1 Active
|
Svět motorů/Jiří Káš
Baterie váží 15 kg, což neláká ke každodennímu nošení. Zato nemusíte čekat u nabíječky a pohodlně ji doplníte doma ze zásuvky. Výrobce avizuje minimálně 800 cyklů.
|
Svět motorů/Jiří Káš
Piaggio 1 Active
|
Svět motorů/Jiří Káš
Piaggio 1 Active
|
Svět motorů/Jiří Káš
Piaggio 1 Active
|
Svět motorů/Jiří Káš
Piaggio 1 Active
|
Svět motorů/Jiří Káš
Piaggio 1 Active
|
Svět motorů/Jiří Káš
Elektromotor vyplňuje celý náboj zadního kola, vede k němu pořádně tlustý napájecí kabel
|
Svět motorů/Jiří Káš
Přední kolo je vedeno jednoramennou vidlicí s jediným tlumičem pérování
|
Svět motorů/Jiří Káš
Piaggio 1 Active
|
Svět motorů/Jiří Káš
Zapalování se odblokuje dálkovým ovladačem, ovšem pod sedlem musí být baterka. Jinak se schránka otevírá klasickým klíčem.
|
Svět motorů/Jiří Káš
Piaggio 1 Active
|
Svět motorů/Jiří Káš
Piaggio 1 Active
|
Svět motorů/Jiří Káš
Piaggio 1 Active
|
Svět motorů/Jiří Káš
Pod sedlo se vejde otevřená jet přilba, nesmíte s sebou ale vozit nabíječku, která zabírá hodně místa
|
Svět motorů/Jiří Káš
První jízda s novou Dacií Duster: Spalováky jsou jistota, hybrid budí rozpaky
Chystá se špičkový Defender Octa. Má být všude nejlepší
Mini představuje poslední díl skládačky. Aceman je elektrický elegán
BMW 4 a i4 Gran Coupé jsou hezčí a mají modernější multimédia
Mitsubishi ASX prošlo faceliftem. Design zůstal věrný originálu
Karbonu není nikdy dost? Do rukou Mansory už padl i Rolls-Royce Spectre