Piaggio Medley 125 S|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Displej je stejný jako u Aprilie SR GT 125. Chybí ale praktická přihrádka nad ním. Jistý prostor je v místě u kolen.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Na rozdíl od aut se systém stop-start u skútrů dá vypnout trvale přepnutím tlačítka. Medley není výjimkou.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Displej je stejný jako u Aprilie SR GT 125. Chybí ale praktická přihrádka nad ním. Jistý prostor je v místě u kolen.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Italové design prostě umějí. Není to sice taková elegance jako u vespy, ale pozornost medley budí.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Medley dokáže vyjet i mimo město. Bez problémů se dostal na kótu 1244 metrů nad mořem.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Piaggio Medley 125 S|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Pod sedlem je místo na dvě helmy – jednu větší, druhou menší. Převezli jsme tam ale i notebook.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Piaggio Medley 125 S pohání úplně stejný motor jako Aprilii SR GT 125. Výkon je 11 kW. Maximum, co jde řídit se skupinou B.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert