Piaggio MP3 400|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Piaggio MP3 400|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Piaggio MP3 400|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Piaggio MP3 400|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Piaggio MP3 400|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Piaggio MP3 400|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Piaggio MP3 400|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Piaggio MP3 400|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Piaggio MP3 400|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Piaggio MP3 400|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Tlačítko na levé rukojeti slouží k aretaci náklonu předních kol. Skútr pak sám stojí rovně.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Piaggio MP3 400|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Piaggio MP3 400|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Piaggio MP3 400|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Specialitou tříkolového skútru s velkým a silným motorem je nožní brzda, kterou stroj musí mít, aby na něm mohli jezdit i držitelé oprávnění skupiny B.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Parkovací brzda je důležitá, když necháte stát skútr se zaaretovanými předními koly, aniž byste ho dali na stojánek.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Piaggio MP3 400|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Piaggio MP3 400|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Piaggio MP3 400|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Piaggio MP3 400|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Piaggio MP3 400|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Piaggio MP3 400|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Piaggio MP3 400|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Piaggio MP3 400|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Piaggio MP3 400|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Piaggio MP3 400|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Piaggio MP3 400|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Piaggio MP3 400|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Piaggio MP3 400|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Piaggio MP3 400|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Piaggio MP3 400|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Piaggio MP3 400|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Piaggio MP3 400|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Piaggio MP3 400|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Výhodou velkých skútrů je objemná schránky pod sedlem – v případě piaggia dokonce osvětlená|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Piaggio MP3 400|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Piaggio MP3 400|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Piaggio MP3 400|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Piaggio MP3 400|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Piaggio MP3 400|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Piaggio MP3 400|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Piaggio MP3 400|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Piaggio MP3 400|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Piaggio MP3 400|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Piaggio MP3 400|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Piaggio MP3 400|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Piaggio MP3 400|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Piaggio MP3 400|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Piaggio MP3 400|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Piaggio MP3 400|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Piaggio MP3 400|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert