Mototest Piaggio MP3 400: Čtyři, nebo dvě? Raději tři!

24/51
Přehled fotografií
Zavřít
  • Piaggio MP3 400
    Piaggio MP3 400| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Piaggio MP3 400
    Piaggio MP3 400| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Piaggio MP3 400
    Piaggio MP3 400| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Piaggio MP3 400
    Piaggio MP3 400| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Piaggio MP3 400
    Piaggio MP3 400| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Piaggio MP3 400
    Piaggio MP3 400| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Piaggio MP3 400
    Piaggio MP3 400| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Piaggio MP3 400
    Piaggio MP3 400| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Piaggio MP3 400
    Piaggio MP3 400| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Piaggio MP3 400
    Piaggio MP3 400| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Tlačítko na levé rukojeti slouží k aretaci náklonu předních kol. Skútr pak sám stojí rovně.
    Tlačítko na levé rukojeti slouží k aretaci náklonu předních kol. Skútr pak sám stojí rovně.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Piaggio MP3 400
    Piaggio MP3 400| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Piaggio MP3 400
    Piaggio MP3 400| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Piaggio MP3 400
    Piaggio MP3 400| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Specialitou tříkolového skútru s velkým a silným motorem je nožní brzda, kterou stroj musí mít, aby na něm mohli jezdit i držitelé oprávnění skupiny B.
    Specialitou tříkolového skútru s velkým a silným motorem je nožní brzda, kterou stroj musí mít, aby na něm mohli jezdit i držitelé oprávnění skupiny B.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Parkovací brzda je důležitá, když necháte stát skútr se zaaretovanými předními koly, aniž byste ho dali na stojánek.
    Parkovací brzda je důležitá, když necháte stát skútr se zaaretovanými předními koly, aniž byste ho dali na stojánek.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Piaggio MP3 400
    Piaggio MP3 400| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Piaggio MP3 400
    Piaggio MP3 400| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Piaggio MP3 400
    Piaggio MP3 400| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Piaggio MP3 400
    Piaggio MP3 400| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Piaggio MP3 400
    Piaggio MP3 400| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Piaggio MP3 400
    Piaggio MP3 400| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Piaggio MP3 400
    Piaggio MP3 400| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Piaggio MP3 400
    Piaggio MP3 400| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Piaggio MP3 400
    Piaggio MP3 400| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Piaggio MP3 400
    Piaggio MP3 400| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Piaggio MP3 400
    Piaggio MP3 400| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Piaggio MP3 400
    Piaggio MP3 400| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Piaggio MP3 400
    Piaggio MP3 400| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Piaggio MP3 400
    Piaggio MP3 400| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Piaggio MP3 400
    Piaggio MP3 400| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Piaggio MP3 400
    Piaggio MP3 400| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Piaggio MP3 400
    Piaggio MP3 400| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Piaggio MP3 400
    Piaggio MP3 400| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Výhodou velkých skútrů je objemná schránky pod sedlem – v případě piaggia dokonce osvětlená
    Výhodou velkých skútrů je objemná schránky pod sedlem – v případě piaggia dokonce osvětlená| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Piaggio MP3 400
    Piaggio MP3 400| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Piaggio MP3 400
    Piaggio MP3 400| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Piaggio MP3 400
    Piaggio MP3 400| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Piaggio MP3 400
    Piaggio MP3 400| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Piaggio MP3 400
    Piaggio MP3 400| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Piaggio MP3 400
    Piaggio MP3 400| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Piaggio MP3 400
    Piaggio MP3 400| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Piaggio MP3 400
    Piaggio MP3 400| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Piaggio MP3 400
    Piaggio MP3 400| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Piaggio MP3 400
    Piaggio MP3 400| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Piaggio MP3 400
    Piaggio MP3 400| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Piaggio MP3 400
    Piaggio MP3 400| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Piaggio MP3 400
    Piaggio MP3 400| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Piaggio MP3 400
    Piaggio MP3 400| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Piaggio MP3 400
    Piaggio MP3 400| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Piaggio MP3 400
    Piaggio MP3 400| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Piaggio MP3 400
Piaggio MP3 400
Piaggio MP3 400
Piaggio MP3 400
Piaggio MP3 400
Piaggio MP3 400
Piaggio MP3 400
Piaggio MP3 400
Piaggio MP3 400
Piaggio MP3 400
Tlačítko na levé rukojeti slouží k aretaci náklonu předních kol. Skútr pak sám stojí rovně.
Piaggio MP3 400
Piaggio MP3 400
Piaggio MP3 400
Specialitou tříkolového skútru s velkým a silným motorem je nožní brzda, kterou stroj musí mít, aby na něm mohli jezdit i držitelé oprávnění skupiny B.
Parkovací brzda je důležitá, když necháte stát skútr se zaaretovanými předními koly, aniž byste ho dali na stojánek.
Piaggio MP3 400
Piaggio MP3 400
Piaggio MP3 400
Piaggio MP3 400
Piaggio MP3 400
Piaggio MP3 400
Piaggio MP3 400
Piaggio MP3 400
Piaggio MP3 400
Piaggio MP3 400
Piaggio MP3 400
Piaggio MP3 400
Piaggio MP3 400
Piaggio MP3 400
Piaggio MP3 400
Piaggio MP3 400
Piaggio MP3 400
Piaggio MP3 400
Výhodou velkých skútrů je objemná schránky pod sedlem – v případě piaggia dokonce osvětlená
Piaggio MP3 400
Piaggio MP3 400
Piaggio MP3 400
Piaggio MP3 400
Piaggio MP3 400
Piaggio MP3 400
Piaggio MP3 400
Piaggio MP3 400
Piaggio MP3 400
Piaggio MP3 400
Piaggio MP3 400
Piaggio MP3 400
Piaggio MP3 400
Piaggio MP3 400
Piaggio MP3 400
Piaggio MP3 400