QJ Motor MTX 125|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Barevný displej stále ještě není u levných skútrů samozřejmostí|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
QJ Motor MTX 125|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Rozložení ovládacích prvků na rukojetích je tradiční a rychle jsme se v něm vyznali|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
QJ Motor MTX 125|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
QJ Motor MTX 125|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Ovládání usnadňuje bezklíčkové odemykání a startování|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
QJ Motor MTX 125|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
QJ Motor MTX 125|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
QJ Motor MTX 125|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
QJ Motor MTX 125|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
QJ Motor MTX 125|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
QJ Motor MTX 125|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
QJ Motor MTX 125|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
QJ Motor MTX 125|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
QJ Motor MTX 125|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
QJ Motor MTX 125|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
QJ Motor MTX 125|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Čtyřtaktnímu jednoválci při rozjezdu a zrychlování pomáhá startér-generátor, který zajišťuje i jemnější práci systému stop-start. Výkonem 10,8 kW patří k nejsilnějším agregátům v segmentu.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
QJ Motor MTX 125|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
QJ Motor MTX 125|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Jeden přední kotouč o průměru 240 mm na bezpečné zpomalení stačí|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
QJ Motor MTX 125|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Pod sedlem je místo jen na jednu přilbu, protože zadní část zabírá větší baterie pro hybrid, tedy startér-generátor.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Ke skútru tak výrobce standardně dává i horní kufr pro přilbu spolujezdce.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
QJ Motor MTX 125|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
QJ Motor MTX 125|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
QJ Motor MTX 125|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert