Mototest QJ Motor MTX 125: Silný vítr z východu

23/28
Přehled fotografií
Zavřít
  • QJ Motor MTX 125
    QJ Motor MTX 125| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Barevný displej stále ještě není u levných skútrů samozřejmostí
    Barevný displej stále ještě není u levných skútrů samozřejmostí| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • QJ Motor MTX 125
    QJ Motor MTX 125| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Rozložení ovládacích prvků na rukojetích je tradiční a rychle jsme se v něm vyznali
    Rozložení ovládacích prvků na rukojetích je tradiční a rychle jsme se v něm vyznali| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • QJ Motor MTX 125
    QJ Motor MTX 125| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • QJ Motor MTX 125
    QJ Motor MTX 125| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Ovládání usnadňuje bezklíčkové odemykání a startování
    Ovládání usnadňuje bezklíčkové odemykání a startování| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • QJ Motor MTX 125
    QJ Motor MTX 125| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • QJ Motor MTX 125
    QJ Motor MTX 125| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • QJ Motor MTX 125
    QJ Motor MTX 125| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • QJ Motor MTX 125
    QJ Motor MTX 125| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • QJ Motor MTX 125
    QJ Motor MTX 125| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • QJ Motor MTX 125
    QJ Motor MTX 125| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • QJ Motor MTX 125
    QJ Motor MTX 125| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • QJ Motor MTX 125
    QJ Motor MTX 125| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • QJ Motor MTX 125
    QJ Motor MTX 125| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • QJ Motor MTX 125
    QJ Motor MTX 125| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • QJ Motor MTX 125
    QJ Motor MTX 125| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Čtyřtaktnímu jednoválci při rozjezdu a zrychlování pomáhá startér-generátor, který zajišťuje i jemnější práci systému stop-start. Výkonem 10,8 kW patří k nejsilnějším agregátům v segmentu.
    Čtyřtaktnímu jednoválci při rozjezdu a zrychlování pomáhá startér-generátor, který zajišťuje i jemnější práci systému stop-start. Výkonem 10,8 kW patří k nejsilnějším agregátům v segmentu.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • QJ Motor MTX 125
    QJ Motor MTX 125| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • QJ Motor MTX 125
    QJ Motor MTX 125| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Jeden přední kotouč o průměru 240 mm na bezpečné zpomalení stačí
    Jeden přední kotouč o průměru 240 mm na bezpečné zpomalení stačí| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • QJ Motor MTX 125
    QJ Motor MTX 125| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Pod sedlem je místo jen na jednu přilbu, protože zadní část zabírá větší baterie pro hybrid, tedy startér-generátor.
    Pod sedlem je místo jen na jednu přilbu, protože zadní část zabírá větší baterie pro hybrid, tedy startér-generátor.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Ke skútru tak výrobce standardně dává i horní kufr pro přilbu spolujezdce.
    Ke skútru tak výrobce standardně dává i horní kufr pro přilbu spolujezdce.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • QJ Motor MTX 125
    QJ Motor MTX 125| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • QJ Motor MTX 125
    QJ Motor MTX 125| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • QJ Motor MTX 125
    QJ Motor MTX 125| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
QJ Motor MTX 125
Barevný displej stále ještě není u levných skútrů samozřejmostí
QJ Motor MTX 125
Rozložení ovládacích prvků na rukojetích je tradiční a rychle jsme se v něm vyznali
QJ Motor MTX 125
QJ Motor MTX 125
Ovládání usnadňuje bezklíčkové odemykání a startování
QJ Motor MTX 125
QJ Motor MTX 125
QJ Motor MTX 125
QJ Motor MTX 125
QJ Motor MTX 125
QJ Motor MTX 125
QJ Motor MTX 125
QJ Motor MTX 125
QJ Motor MTX 125
QJ Motor MTX 125
QJ Motor MTX 125
Čtyřtaktnímu jednoválci při rozjezdu a zrychlování pomáhá startér-generátor, který zajišťuje i jemnější práci systému stop-start. Výkonem 10,8 kW patří k nejsilnějším agregátům v segmentu.
QJ Motor MTX 125
QJ Motor MTX 125
Jeden přední kotouč o průměru 240 mm na bezpečné zpomalení stačí
QJ Motor MTX 125
Pod sedlem je místo jen na jednu přilbu, protože zadní část zabírá větší baterie pro hybrid, tedy startér-generátor.
Ke skútru tak výrobce standardně dává i horní kufr pro přilbu spolujezdce.
QJ Motor MTX 125
QJ Motor MTX 125
QJ Motor MTX 125