Royal Enfield Bear 650|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Digitální přístrojový displej je zabalený do klasického kulatého budíku|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Royal Enfield je známý specifi ckým startovacím tlačítkem. Jinak jsou ovladače na rukojetích tradiční a přehledné.|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Bear je sice postaven na rámu interceptoru, ale boční schránka má oválný tvar jako u startovního čísla a přední i zadní tlumiče Showa jsou nové s vyšším zdvihem|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Oproti ostatním 650 má bear jen jednu koncovku výfuku, která stojí za zvýšením točivého momentu. Má i hezký hutný zvuk.|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Bear dostal vpředu větší, 19“ kolo. Jeden kotouč přední brzdy má průměr 320 mm a účinnost dvoupístkového třmenu je průměrná.|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Royal Enfield Bear 650|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Royal Enfield Bear 650|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Royal Enfield Bear 650|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Royal Enfield Bear 650|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Royal Enfield Bear 650|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Royal Enfield Bear 650|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Royal Enfield Bear 650|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Royal Enfield Bear 650|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Royal Enfield Bear 650|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Royal Enfield Bear 650|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Royal Enfield Bear 650|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Royal Enfield Bear 650|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Royal Enfield Bear 650|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Royal Enfield Bear 650|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Royal Enfield Bear 650|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Royal Enfield Bear 650|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Royal Enfield Bear 650|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Royal Enfield Bear 650|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Royal Enfield Bear 650|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Royal Enfield Bear 650|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Royal Enfield Bear 650|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Vzduchem a olejem chlazený paralelní dvouválec má výkon 35 kW a potěší kultivovaností a plynulostí. V bearu je i pružnější díky vyššímu točivému momentu 56,5 Nm.|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Royal Enfield Bear 650|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Royal Enfield Bear 650|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Royal Enfield Bear 650|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Royal Enfield Bear 650|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Royal Enfield Bear 650|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Royal Enfield Bear 650|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert