Mototest Royal Enfield Bear 650 – Na počest všech „šílenců“

1/34
Přehled fotografií
Zavřít
  • Royal Enfield Bear 650
    Royal Enfield Bear 650| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Digitální přístrojový displej je zabalený do klasického kulatého budíku
    Digitální přístrojový displej je zabalený do klasického kulatého budíku| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Royal Enfield je známý specifi ckým startovacím tlačítkem. Jinak jsou ovladače na rukojetích tradiční a přehledné.
    Royal Enfield je známý specifi ckým startovacím tlačítkem. Jinak jsou ovladače na rukojetích tradiční a přehledné.| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Bear je sice postaven na rámu interceptoru, ale boční schránka má oválný tvar jako u startovního čísla a přední i zadní tlumiče Showa jsou nové s vyšším zdvihem
    Bear je sice postaven na rámu interceptoru, ale boční schránka má oválný tvar jako u startovního čísla a přední i zadní tlumiče Showa jsou nové s vyšším zdvihem| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Oproti ostatním 650 má bear jen jednu koncovku výfuku, která stojí za zvýšením točivého momentu. Má i hezký hutný zvuk.
    Oproti ostatním 650 má bear jen jednu koncovku výfuku, která stojí za zvýšením točivého momentu. Má i hezký hutný zvuk.| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Bear dostal vpředu větší, 19“ kolo. Jeden kotouč přední brzdy má průměr 320 mm a účinnost dvoupístkového třmenu je průměrná.
    Bear dostal vpředu větší, 19“ kolo. Jeden kotouč přední brzdy má průměr 320 mm a účinnost dvoupístkového třmenu je průměrná.| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Royal Enfield Bear 650
    Royal Enfield Bear 650| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Royal Enfield Bear 650
    Royal Enfield Bear 650| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Royal Enfield Bear 650
    Royal Enfield Bear 650| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Royal Enfield Bear 650
    Royal Enfield Bear 650| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Royal Enfield Bear 650
    Royal Enfield Bear 650| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Royal Enfield Bear 650
    Royal Enfield Bear 650| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Royal Enfield Bear 650
    Royal Enfield Bear 650| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Royal Enfield Bear 650
    Royal Enfield Bear 650| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Royal Enfield Bear 650
    Royal Enfield Bear 650| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Royal Enfield Bear 650
    Royal Enfield Bear 650| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Royal Enfield Bear 650
    Royal Enfield Bear 650| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Royal Enfield Bear 650
    Royal Enfield Bear 650| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Royal Enfield Bear 650
    Royal Enfield Bear 650| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Royal Enfield Bear 650
    Royal Enfield Bear 650| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Royal Enfield Bear 650
    Royal Enfield Bear 650| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Royal Enfield Bear 650
    Royal Enfield Bear 650| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Royal Enfield Bear 650
    Royal Enfield Bear 650| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Royal Enfield Bear 650
    Royal Enfield Bear 650| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Royal Enfield Bear 650
    Royal Enfield Bear 650| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Royal Enfield Bear 650
    Royal Enfield Bear 650| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Royal Enfield Bear 650
    Royal Enfield Bear 650| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Vzduchem a olejem chlazený paralelní dvouválec má výkon 35 kW a potěší kultivovaností a plynulostí. V bearu je i pružnější díky vyššímu točivému momentu 56,5 Nm.
    Vzduchem a olejem chlazený paralelní dvouválec má výkon 35 kW a potěší kultivovaností a plynulostí. V bearu je i pružnější díky vyššímu točivému momentu 56,5 Nm.| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Royal Enfield Bear 650
    Royal Enfield Bear 650| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Royal Enfield Bear 650
    Royal Enfield Bear 650| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Royal Enfield Bear 650
    Royal Enfield Bear 650| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Royal Enfield Bear 650
    Royal Enfield Bear 650| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Royal Enfield Bear 650
    Royal Enfield Bear 650| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Royal Enfield Bear 650
    Royal Enfield Bear 650| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Royal Enfield Bear 650
Digitální přístrojový displej je zabalený do klasického kulatého budíku
Royal Enfield je známý specifi ckým startovacím tlačítkem. Jinak jsou ovladače na rukojetích tradiční a přehledné.
Bear je sice postaven na rámu interceptoru, ale boční schránka má oválný tvar jako u startovního čísla a přední i zadní tlumiče Showa jsou nové s vyšším zdvihem
Oproti ostatním 650 má bear jen jednu koncovku výfuku, která stojí za zvýšením točivého momentu. Má i hezký hutný zvuk.
Bear dostal vpředu větší, 19“ kolo. Jeden kotouč přední brzdy má průměr 320 mm a účinnost dvoupístkového třmenu je průměrná.
Royal Enfield Bear 650
Royal Enfield Bear 650
Royal Enfield Bear 650
Royal Enfield Bear 650
Royal Enfield Bear 650
Royal Enfield Bear 650
Royal Enfield Bear 650
Royal Enfield Bear 650
Royal Enfield Bear 650
Royal Enfield Bear 650
Royal Enfield Bear 650
Royal Enfield Bear 650
Royal Enfield Bear 650
Royal Enfield Bear 650
Royal Enfield Bear 650
Royal Enfield Bear 650
Royal Enfield Bear 650
Royal Enfield Bear 650
Royal Enfield Bear 650
Royal Enfield Bear 650
Royal Enfield Bear 650
Vzduchem a olejem chlazený paralelní dvouválec má výkon 35 kW a potěší kultivovaností a plynulostí. V bearu je i pružnější díky vyššímu točivému momentu 56,5 Nm.
Royal Enfield Bear 650
Royal Enfield Bear 650
Royal Enfield Bear 650
Royal Enfield Bear 650
Royal Enfield Bear 650
Royal Enfield Bear 650