Royal Enfield Guerrilla 450|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Kulatý 4" přístrojový displej se k celkovému stylu motorky hodí. Je dobře čitelný, ukazuje všechny důležité údaje a můžete ho spárovat s mobilním telefonem.|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Royal Enfield Guerrilla 450|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Royal Enfield Guerrilla 450|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Royal Enfield Guerrilla 450|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Royal Enfield Guerrilla 450|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Posuvný „startér“ je pro značku typický. Tlačítkem pod ním lze zvolit jeden ze dvou jízdních režimů: Eco a Sport.|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Royal Enfield Guerrilla 450|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Výrazně tvarované sedlo je pohodlné a jezdci poskytuje i velmi dobrou oporu|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Royal Enfield Guerrilla 450|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Royal Enfield Guerrilla 450|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Royal Enfield Guerrilla 450|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Royal Enfield Guerrilla 450|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Royal Enfield Guerrilla 450|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Royal Enfield Guerrilla 450|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Royal Enfield Guerrilla 450|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Royal Enfield Guerrilla 450|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Royal Enfield Guerrilla 450|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Royal Enfield Guerrilla 450|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Royal Enfield Guerrilla 450|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Royal Enfield Guerrilla 450|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Royal Enfield Guerrilla 450|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Emisní nároky donutily i Royal Enfi eld vyvinout vodou chlazený motor. Jednoválec s výkonem 29,4 kW běží jemně a disponuje slušnou silou v širokém spektru otáček. Najdete ho i v modelu Himalayan, jenže v guerrille má mnohem syrovější zvuk díky absenci mezitlumiče.|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Royal Enfield Guerrilla 450|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Přední refl ektor je složený z diod a uprostřed má pěkný detail v podobě znaku značky.|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Vzadu chybí centrální světlo a jeho funkci přebírají směrové blikače.|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Nějakým divočejším hrátkám nebo vyšší rychlosti moc nepřejí brzdy. O zpomalení se stará hlavně jeden 320mm přední kotouč, do nějž se zakusují dvoupístkové třmeny.|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Royal Enfield Guerrilla 450|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Royal Enfield Guerrilla 450|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Royal Enfield Guerrilla 450|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Royal Enfield Guerrilla 450|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert