Mototest Royal Enfield Shotgun 650: U sta broků!

4/36
Přehled fotografií
Zavřít
  • Royal Enfield Shotgun 650
    Royal Enfield Shotgun 650| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Kulaté analogové přístroje ke stylu Royal Enfieldu sedí. Displej navigace Trippler vpravo je rušivý.
    Kulaté analogové přístroje ke stylu Royal Enfieldu sedí. Displej navigace Trippler vpravo je rušivý.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Royal Enfield Shotgun 650
    Royal Enfield Shotgun 650| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Royal Enfield Shotgun 650
    Royal Enfield Shotgun 650| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Royal Enfield Shotgun 650
    Royal Enfield Shotgun 650| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Royal Enfield Shotgun 650
    Royal Enfield Shotgun 650| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Royal Enfield Shotgun 650
    Royal Enfield Shotgun 650| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Originální startovací tlačítko je zajímavé, ale plastový výlisek by mohl být kvalitnější
    Originální startovací tlačítko je zajímavé, ale plastový výlisek by mohl být kvalitnější| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Royal Enfield Shotgun 650
    Royal Enfield Shotgun 650| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Royal Enfield Shotgun 650
    Royal Enfield Shotgun 650| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Royal Enfield Shotgun 650
    Royal Enfield Shotgun 650| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Royal Enfield Shotgun 650
    Royal Enfield Shotgun 650| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Royal Enfield Shotgun 650
    Royal Enfield Shotgun 650| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Royal Enfield Shotgun 650
    Royal Enfield Shotgun 650| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Royal Enfield Shotgun 650
    Royal Enfield Shotgun 650| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Royal Enfield Shotgun 650
    Royal Enfield Shotgun 650| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Royal Enfield Shotgun 650
    Royal Enfield Shotgun 650| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Royal Enfield Shotgun 650
    Royal Enfield Shotgun 650| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Royal Enfield Shotgun 650
    Royal Enfield Shotgun 650| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Royal Enfield Shotgun 650
    Royal Enfield Shotgun 650| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Royal Enfield Shotgun 650
    Royal Enfield Shotgun 650| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Royal Enfield Shotgun 650
    Royal Enfield Shotgun 650| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Royal Enfield Shotgun 650
    Royal Enfield Shotgun 650| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Royal Enfield Shotgun 650
    Royal Enfield Shotgun 650| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Zadní tlumiče mají zdvih jen 90 mm, jsou tužší a dá jim více práce si poradit s nerovnostmi na vozovce
    Zadní tlumiče mají zdvih jen 90 mm, jsou tužší a dá jim více práce si poradit s nerovnostmi na vozovce| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Royal Enfield Shotgun 650
    Royal Enfield Shotgun 650| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Royal Enfield Shotgun 650
    Royal Enfield Shotgun 650| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Royal Enfield Shotgun 650
    Royal Enfield Shotgun 650| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Shotgun je působivý ze všech stran. Stylové je i kulaté diodové zadní světlo.
    Shotgun je působivý ze všech stran. Stylové je i kulaté diodové zadní světlo.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Pod levým krytem je ukrytý vstup USB k dobíjení mobilních zařízení
    Pod levým krytem je ukrytý vstup USB k dobíjení mobilních zařízení| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Royal Enfield Shotgun 650
    Royal Enfield Shotgun 650| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Vzduchem a olejem chlazený paralelní dvouválec není vzhledem k výkonu 34,6 kW sice žádný dravec, ale potěší kultivovaností a plynulostí
    Vzduchem a olejem chlazený paralelní dvouválec není vzhledem k výkonu 34,6 kW sice žádný dravec, ale potěší kultivovaností a plynulostí| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Přestože se shotgun vpředu spoléhá jen na jeden kotouč, účinnost brzd je velmi slušná
    Přestože se shotgun vpředu spoléhá jen na jeden kotouč, účinnost brzd je velmi slušná| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Royal Enfield Shotgun 650
    Royal Enfield Shotgun 650| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Royal Enfield Shotgun 650
    Royal Enfield Shotgun 650| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Royal Enfield Shotgun 650
    Royal Enfield Shotgun 650| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Royal Enfield Shotgun 650
Kulaté analogové přístroje ke stylu Royal Enfieldu sedí. Displej navigace Trippler vpravo je rušivý.
Royal Enfield Shotgun 650
Royal Enfield Shotgun 650
Royal Enfield Shotgun 650
Royal Enfield Shotgun 650
Royal Enfield Shotgun 650
Originální startovací tlačítko je zajímavé, ale plastový výlisek by mohl být kvalitnější
Royal Enfield Shotgun 650
Royal Enfield Shotgun 650
Royal Enfield Shotgun 650
Royal Enfield Shotgun 650
Royal Enfield Shotgun 650
Royal Enfield Shotgun 650
Royal Enfield Shotgun 650
Royal Enfield Shotgun 650
Royal Enfield Shotgun 650
Royal Enfield Shotgun 650
Royal Enfield Shotgun 650
Royal Enfield Shotgun 650
Royal Enfield Shotgun 650
Royal Enfield Shotgun 650
Royal Enfield Shotgun 650
Royal Enfield Shotgun 650
Zadní tlumiče mají zdvih jen 90 mm, jsou tužší a dá jim více práce si poradit s nerovnostmi na vozovce
Royal Enfield Shotgun 650
Royal Enfield Shotgun 650
Royal Enfield Shotgun 650
Shotgun je působivý ze všech stran. Stylové je i kulaté diodové zadní světlo.
Pod levým krytem je ukrytý vstup USB k dobíjení mobilních zařízení
Royal Enfield Shotgun 650
Vzduchem a olejem chlazený paralelní dvouválec není vzhledem k výkonu 34,6 kW sice žádný dravec, ale potěší kultivovaností a plynulostí
Přestože se shotgun vpředu spoléhá jen na jeden kotouč, účinnost brzd je velmi slušná
Royal Enfield Shotgun 650
Royal Enfield Shotgun 650
Royal Enfield Shotgun 650