Mototest RVM 500 by Jawa Adventure: Jak se povedla globální spolupráce?
11
/
34
Prohlédnout znovu
Mototest RVM 500 by Jawa Adventure: Jak se povedla globální spolupráce?
RVM 500 by Jawa Adventure
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Přístrojový štít kombinuje analogový otáčkoměr a dobře čitelný displej LCD, zobrazující všechny potřebné informace
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
RVM 500 by Jawa Adventure
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
RVM 500 by Jawa Adventure
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
RVM 500 by Jawa Adventure
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
RVM 500 by Jawa Adventure
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
RVM 500 by Jawa Adventure
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Bohatou výbavu prezentuje i zástrčka USB, doplňující tradiční 12V zásuvku
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
RVM 500 by Jawa Adventure
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
RVM 500 by Jawa Adventure
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
RVM 500 by Jawa Adventure
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
RVM 500 by Jawa Adventure
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
RVM 500 by Jawa Adventure
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
RVM 500 by Jawa Adventure
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
RVM 500 by Jawa Adventure
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
RVM 500 by Jawa Adventure
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
RVM 500 by Jawa Adventure
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
RVM 500 by Jawa Adventure
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
RVM 500 by Jawa Adventure
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
RVM 500 by Jawa Adventure
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
RVM 500 by Jawa Adventure
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Řadový dvouválec s výkonem 32,5 kW je sice o něco slabší než pětistovková konkurence, ale na dynamice to příliš znát není
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Přední, dvojitá kotoučová brzda se třmeny Nissin se stará o bezproblémové zpomalení za všech situací
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
RVM 500 by Jawa Adventure
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Bytelnost motorky dokládají i vana pod motorem přesahující i přes výfukové svody, chrániče rukojetí nebo trubkový padací rám
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Bytelnost motorky dokládají i vana pod motorem přesahující i přes výfukové svody, chrániče rukojetí nebo trubkový padací rám
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Bytelnost motorky dokládají i vana pod motorem přesahující i přes výfukové svody, chrániče rukojetí nebo trubkový padací rám
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
RVM 500 by Jawa Adventure
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
RVM 500 by Jawa Adventure
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
RVM 500 by Jawa Adventure
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
RVM 500 by Jawa Adventure
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
RVM 500 by Jawa Adventure
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Sedlo svými rozměry a tuhostí zajišťuje bezproblémové cestování i na středně dlouhých tratích
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
RVM 500 by Jawa Adventure
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Martin Vaculík a BMW i3: Vizionářský elektromobil z dob, kdy proti nim nikdo nic neměl
Co stojí před novým šéfem Audi? Takovou ofenzivu jsem nezažil, říká Gernot Döllner
Nesmrtelný Mercedes-Benz G: Většina vyrobených aut stále žije!
BMW kvůli Neue Klasse v Mexiku investuje 20 miliard korun
Splněný sen fanoušků Lancie: Kimera EVO37 v ikonických barvách Martini Racing
TEST Renault Scenic E-Tech EV87 – Bez strachu z dojezdu