Mototest RVM 500 by Jawa Adventure: Jak se povedla globální spolupráce?
14
/
34
Prohlédnout znovu
Mototest RVM 500 by Jawa Adventure: Jak se povedla globální spolupráce?
RVM 500 by Jawa Adventure
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Přístrojový štít kombinuje analogový otáčkoměr a dobře čitelný displej LCD, zobrazující všechny potřebné informace
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
RVM 500 by Jawa Adventure
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
RVM 500 by Jawa Adventure
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
RVM 500 by Jawa Adventure
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
RVM 500 by Jawa Adventure
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
RVM 500 by Jawa Adventure
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Bohatou výbavu prezentuje i zástrčka USB, doplňující tradiční 12V zásuvku
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
RVM 500 by Jawa Adventure
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
RVM 500 by Jawa Adventure
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
RVM 500 by Jawa Adventure
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
RVM 500 by Jawa Adventure
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
RVM 500 by Jawa Adventure
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
RVM 500 by Jawa Adventure
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
RVM 500 by Jawa Adventure
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
RVM 500 by Jawa Adventure
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
RVM 500 by Jawa Adventure
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
RVM 500 by Jawa Adventure
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
RVM 500 by Jawa Adventure
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
RVM 500 by Jawa Adventure
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
RVM 500 by Jawa Adventure
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Řadový dvouválec s výkonem 32,5 kW je sice o něco slabší než pětistovková konkurence, ale na dynamice to příliš znát není
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Přední, dvojitá kotoučová brzda se třmeny Nissin se stará o bezproblémové zpomalení za všech situací
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
RVM 500 by Jawa Adventure
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Bytelnost motorky dokládají i vana pod motorem přesahující i přes výfukové svody, chrániče rukojetí nebo trubkový padací rám
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Bytelnost motorky dokládají i vana pod motorem přesahující i přes výfukové svody, chrániče rukojetí nebo trubkový padací rám
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Bytelnost motorky dokládají i vana pod motorem přesahující i přes výfukové svody, chrániče rukojetí nebo trubkový padací rám
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
RVM 500 by Jawa Adventure
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
RVM 500 by Jawa Adventure
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
RVM 500 by Jawa Adventure
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
RVM 500 by Jawa Adventure
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
RVM 500 by Jawa Adventure
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Sedlo svými rozměry a tuhostí zajišťuje bezproblémové cestování i na středně dlouhých tratích
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
RVM 500 by Jawa Adventure
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Nový Volkswagen California osobně: Víc prostoru a prvotřídní čalounění
Před startem Portugalské rallye: Uhájí Neuville první místo?
Za volantem omlazené Škody Octavia: Ptejte se, co vás zajímá!
Ford Escort Mk2 (1974-1980): Tři tituly mistra světa
Vladimir Putin má novou limuzínu. Aurus vylepšil laciný rolls jménem Senat
Toyota údajně pracuje na dalším sporťáku. Mohla by zatopit Miatě