Mototest RVM 500 by Jawa Adventure: Jak se povedla globální spolupráce?
17
/
34
Prohlédnout znovu
Mototest RVM 500 by Jawa Adventure: Jak se povedla globální spolupráce?
RVM 500 by Jawa Adventure
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Přístrojový štít kombinuje analogový otáčkoměr a dobře čitelný displej LCD, zobrazující všechny potřebné informace
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
RVM 500 by Jawa Adventure
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
RVM 500 by Jawa Adventure
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
RVM 500 by Jawa Adventure
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
RVM 500 by Jawa Adventure
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
RVM 500 by Jawa Adventure
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Bohatou výbavu prezentuje i zástrčka USB, doplňující tradiční 12V zásuvku
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
RVM 500 by Jawa Adventure
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
RVM 500 by Jawa Adventure
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
RVM 500 by Jawa Adventure
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
RVM 500 by Jawa Adventure
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
RVM 500 by Jawa Adventure
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
RVM 500 by Jawa Adventure
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
RVM 500 by Jawa Adventure
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
RVM 500 by Jawa Adventure
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
RVM 500 by Jawa Adventure
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
RVM 500 by Jawa Adventure
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
RVM 500 by Jawa Adventure
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
RVM 500 by Jawa Adventure
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
RVM 500 by Jawa Adventure
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Řadový dvouválec s výkonem 32,5 kW je sice o něco slabší než pětistovková konkurence, ale na dynamice to příliš znát není
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Přední, dvojitá kotoučová brzda se třmeny Nissin se stará o bezproblémové zpomalení za všech situací
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
RVM 500 by Jawa Adventure
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Bytelnost motorky dokládají i vana pod motorem přesahující i přes výfukové svody, chrániče rukojetí nebo trubkový padací rám
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Bytelnost motorky dokládají i vana pod motorem přesahující i přes výfukové svody, chrániče rukojetí nebo trubkový padací rám
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Bytelnost motorky dokládají i vana pod motorem přesahující i přes výfukové svody, chrániče rukojetí nebo trubkový padací rám
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
RVM 500 by Jawa Adventure
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
RVM 500 by Jawa Adventure
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
RVM 500 by Jawa Adventure
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
RVM 500 by Jawa Adventure
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
RVM 500 by Jawa Adventure
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Sedlo svými rozměry a tuhostí zajišťuje bezproblémové cestování i na středně dlouhých tratích
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
RVM 500 by Jawa Adventure
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
TEST Škoda Enyaq Coupé 85x Laurin & Klement – Třešnička na dortu
Video: Jak vyměnit stěrače u nového mercedesu? Dostat se k servisní poloze není tak snadné
Ford Focus to má definitivně spočítané, ačkoliv elektromobily tolik netáhnou
Škoda za skoro dva miliony, veliké Mini a Lucie Borhyová. Sledujte Svět motorů TV!
Takto vypadá nejtěsnější finiš v historii NASCAR. Rozhodla 0,001 sekundy
Nové pojistné podvody: Šejdíři falšují poškození aut ve photoshopu