Mototest RVM 500 by Jawa Adventure: Jak se povedla globální spolupráce?
29
/
34
Prohlédnout znovu
Mototest RVM 500 by Jawa Adventure: Jak se povedla globální spolupráce?
RVM 500 by Jawa Adventure
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Přístrojový štít kombinuje analogový otáčkoměr a dobře čitelný displej LCD, zobrazující všechny potřebné informace
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
RVM 500 by Jawa Adventure
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
RVM 500 by Jawa Adventure
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
RVM 500 by Jawa Adventure
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
RVM 500 by Jawa Adventure
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
RVM 500 by Jawa Adventure
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Bohatou výbavu prezentuje i zástrčka USB, doplňující tradiční 12V zásuvku
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
RVM 500 by Jawa Adventure
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
RVM 500 by Jawa Adventure
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
RVM 500 by Jawa Adventure
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
RVM 500 by Jawa Adventure
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
RVM 500 by Jawa Adventure
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
RVM 500 by Jawa Adventure
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
RVM 500 by Jawa Adventure
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
RVM 500 by Jawa Adventure
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
RVM 500 by Jawa Adventure
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
RVM 500 by Jawa Adventure
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
RVM 500 by Jawa Adventure
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
RVM 500 by Jawa Adventure
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
RVM 500 by Jawa Adventure
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Řadový dvouválec s výkonem 32,5 kW je sice o něco slabší než pětistovková konkurence, ale na dynamice to příliš znát není
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Přední, dvojitá kotoučová brzda se třmeny Nissin se stará o bezproblémové zpomalení za všech situací
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
RVM 500 by Jawa Adventure
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Bytelnost motorky dokládají i vana pod motorem přesahující i přes výfukové svody, chrániče rukojetí nebo trubkový padací rám
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Bytelnost motorky dokládají i vana pod motorem přesahující i přes výfukové svody, chrániče rukojetí nebo trubkový padací rám
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Bytelnost motorky dokládají i vana pod motorem přesahující i přes výfukové svody, chrániče rukojetí nebo trubkový padací rám
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
RVM 500 by Jawa Adventure
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
RVM 500 by Jawa Adventure
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
RVM 500 by Jawa Adventure
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
RVM 500 by Jawa Adventure
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
RVM 500 by Jawa Adventure
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Sedlo svými rozměry a tuhostí zajišťuje bezproblémové cestování i na středně dlouhých tratích
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
RVM 500 by Jawa Adventure
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Malý BYD Dolphin byl v Česku a my ho vyzkoušeli. Levný není, ale překvapil
Nová Mazda 6 s pohonem zadních kol je tu! Je na elektřinu i se spalovákem
Nissan podporuje i bourá trend SUV. Představil i dva nové sedany
Nová závodní Škoda je jenom pro PlayStation. Proto ji může řídit každý
Americká dálniční policie elektromobily neřeší. Nakoupila Mustangy s V8
První jízda s novou Dacií Duster: Spalováky jsou jistota, hybrid budí rozpaky