RVM 500 by Jawa Adventure|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Přístrojový štít kombinuje analogový otáčkoměr a dobře čitelný displej LCD, zobrazující všechny potřebné informace|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
RVM 500 by Jawa Adventure|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
RVM 500 by Jawa Adventure|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
RVM 500 by Jawa Adventure|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
RVM 500 by Jawa Adventure|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
RVM 500 by Jawa Adventure|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Bohatou výbavu prezentuje i zástrčka USB, doplňující tradiční 12V zásuvku|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
RVM 500 by Jawa Adventure|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
RVM 500 by Jawa Adventure|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
RVM 500 by Jawa Adventure|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
RVM 500 by Jawa Adventure|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
RVM 500 by Jawa Adventure|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
RVM 500 by Jawa Adventure|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
RVM 500 by Jawa Adventure|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
RVM 500 by Jawa Adventure|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
RVM 500 by Jawa Adventure|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
RVM 500 by Jawa Adventure|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
RVM 500 by Jawa Adventure|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
RVM 500 by Jawa Adventure|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
RVM 500 by Jawa Adventure|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Řadový dvouválec s výkonem 32,5 kW je sice o něco slabší než pětistovková konkurence, ale na dynamice to příliš znát není|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Přední, dvojitá kotoučová brzda se třmeny Nissin se stará o bezproblémové zpomalení za všech situací|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
RVM 500 by Jawa Adventure|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Bytelnost motorky dokládají i vana pod motorem přesahující i přes výfukové svody, chrániče rukojetí nebo trubkový padací rám|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Bytelnost motorky dokládají i vana pod motorem přesahující i přes výfukové svody, chrániče rukojetí nebo trubkový padací rám|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Bytelnost motorky dokládají i vana pod motorem přesahující i přes výfukové svody, chrániče rukojetí nebo trubkový padací rám|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
RVM 500 by Jawa Adventure|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
RVM 500 by Jawa Adventure|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
RVM 500 by Jawa Adventure|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
RVM 500 by Jawa Adventure|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
RVM 500 by Jawa Adventure|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Sedlo svými rozměry a tuhostí zajišťuje bezproblémové cestování i na středně dlouhých tratích|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
RVM 500 by Jawa Adventure|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek