Mototest Suzuki GSX-8S: V rytmu dvou hrnků

7/37
Přehled fotografií
Zavřít
  • Suzuki GSX-8S
    Suzuki GSX-8S| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Digitální přístrojový štít 5“ je přehledný a čitelný i na přímém slunci. V jeho nastavení se dobře listuje i díky velkému kolébkovému ovladači na levé rukojeti.
    Digitální přístrojový štít 5“ je přehledný a čitelný i na přímém slunci. V jeho nastavení se dobře listuje i díky velkému kolébkovému ovladači na levé rukojeti.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Suzuki GSX-8S
    Suzuki GSX-8S| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Suzuki GSX-8S
    Suzuki GSX-8S| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Suzuki GSX-8S
    Suzuki GSX-8S| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Suzuki GSX-8S
    Suzuki GSX-8S| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Suzuki GSX-8S
    Suzuki GSX-8S| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Digitální přístrojový štít 5“ je přehledný a čitelný i na přímém slunci. V jeho nastavení se dobře listuje i díky velkému kolébkovému ovladači na levé rukojeti.
    Digitální přístrojový štít 5“ je přehledný a čitelný i na přímém slunci. V jeho nastavení se dobře listuje i díky velkému kolébkovému ovladači na levé rukojeti.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Suzuki GSX-8S
    Suzuki GSX-8S| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Suzuki GSX-8S
    Suzuki GSX-8S| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Suzuki GSX-8S
    Suzuki GSX-8S| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Suzuki GSX-8S
    Suzuki GSX-8S| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Suzuki GSX-8S
    Suzuki GSX-8S| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Suzuki GSX-8S
    Suzuki GSX-8S| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Suzuki GSX-8S
    Suzuki GSX-8S| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Suzuki GSX-8S
    Suzuki GSX-8S| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Suzuki GSX-8S
    Suzuki GSX-8S| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Suzuki GSX-8S
    Suzuki GSX-8S| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Suzuki GSX-8S
    Suzuki GSX-8S| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Suzuki GSX-8S
    Suzuki GSX-8S| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Suzuki GSX-8S
    Suzuki GSX-8S| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Sedlo jezdce je úzké a pohodlné.
    Sedlo jezdce je úzké a pohodlné.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Pod sedákem spolujezdce je ukryta schránka na drobnosti nebo lékárničku.
    Pod sedákem spolujezdce je ukryta schránka na drobnosti nebo lékárničku.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Zcela nový dvouválec suzuki má výkon 61 kW. Svižnější svezení zvládne, ale konkurence je většinou silnější.
    Zcela nový dvouválec suzuki má výkon 61 kW. Svižnější svezení zvládne, ale konkurence je většinou silnější.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Koncovka výfuku pod rámem dodává GSX-8S agresivnější výraz
    Koncovka výfuku pod rámem dodává GSX-8S agresivnější výraz| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Suzuki GSX-8S
    Suzuki GSX-8S| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Čtyřpístkové třmeny Nissin se vpředu zakusují do kotoučů s průměrem 310 mm. Dávkování i účinnost brzd jsou výborné.
    Čtyřpístkové třmeny Nissin se vpředu zakusují do kotoučů s průměrem 310 mm. Dávkování i účinnost brzd jsou výborné.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Suzuki GSX-8S
    Suzuki GSX-8S| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Suzuki GSX-8S
    Suzuki GSX-8S| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Suzuki GSX-8S
    Suzuki GSX-8S| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Suzuki GSX-8S
    Suzuki GSX-8S| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Suzuki GSX-8S
    Suzuki GSX-8S| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Suzuki GSX-8S
    Suzuki GSX-8S| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Suzuki GSX-8S
    Suzuki GSX-8S| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Suzuki GSX-8S
    Suzuki GSX-8S| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Suzuki GSX-8S
    Suzuki GSX-8S| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Suzuki GSX-8S
    Suzuki GSX-8S| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki GSX-8S
Digitální přístrojový štít 5“ je přehledný a čitelný i na přímém slunci. V jeho nastavení se dobře listuje i díky velkému kolébkovému ovladači na levé rukojeti.
Suzuki GSX-8S
Suzuki GSX-8S
Suzuki GSX-8S
Suzuki GSX-8S
Suzuki GSX-8S
Digitální přístrojový štít 5“ je přehledný a čitelný i na přímém slunci. V jeho nastavení se dobře listuje i díky velkému kolébkovému ovladači na levé rukojeti.
Suzuki GSX-8S
Suzuki GSX-8S
Suzuki GSX-8S
Suzuki GSX-8S
Suzuki GSX-8S
Suzuki GSX-8S
Suzuki GSX-8S
Suzuki GSX-8S
Suzuki GSX-8S
Suzuki GSX-8S
Suzuki GSX-8S
Suzuki GSX-8S
Suzuki GSX-8S
Sedlo jezdce je úzké a pohodlné.
Pod sedákem spolujezdce je ukryta schránka na drobnosti nebo lékárničku.
Zcela nový dvouválec suzuki má výkon 61 kW. Svižnější svezení zvládne, ale konkurence je většinou silnější.
Koncovka výfuku pod rámem dodává GSX-8S agresivnější výraz
Suzuki GSX-8S
Čtyřpístkové třmeny Nissin se vpředu zakusují do kotoučů s průměrem 310 mm. Dávkování i účinnost brzd jsou výborné.
Suzuki GSX-8S
Suzuki GSX-8S
Suzuki GSX-8S
Suzuki GSX-8S
Suzuki GSX-8S
Suzuki GSX-8S
Suzuki GSX-8S
Suzuki GSX-8S
Suzuki GSX-8S
Suzuki GSX-8S