Digitální přístrojový štít 5“ je přehledný a čitelný i na přímém slunci. V jeho nastavení se dobře listuje i díky velkému kolébkovému ovladači na levé rukojeti.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki GSX-8S|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki GSX-8S|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki GSX-8S|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki GSX-8S|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki GSX-8S|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Digitální přístrojový štít 5“ je přehledný a čitelný i na přímém slunci. V jeho nastavení se dobře listuje i díky velkému kolébkovému ovladači na levé rukojeti.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki GSX-8S|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki GSX-8S|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki GSX-8S|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki GSX-8S|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki GSX-8S|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki GSX-8S|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki GSX-8S|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki GSX-8S|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki GSX-8S|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki GSX-8S|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki GSX-8S|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki GSX-8S|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki GSX-8S|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Sedlo jezdce je úzké a pohodlné.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Pod sedákem spolujezdce je ukryta schránka na drobnosti nebo lékárničku.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Zcela nový dvouválec suzuki má výkon 61 kW. Svižnější svezení zvládne, ale konkurence je většinou silnější.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Koncovka výfuku pod rámem dodává GSX-8S agresivnější výraz|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki GSX-8S|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Čtyřpístkové třmeny Nissin se vpředu zakusují do kotoučů s průměrem 310 mm. Dávkování i účinnost brzd jsou výborné.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert