Mototest Suzuki GSX-S1000GT: Přívětivá přítelkyně
5
/
27
Prohlédnout znovu
Mototest Suzuki GSX-S1000GT: Přívětivá přítelkyně
Suzuki GSX-S1000GT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Barevný 6,5palcový displej je dobře čitelný za všech okolností. Ve výbavě nechybějí konektory USB pro dobíjení mobilu. Z telefonu lze totiž prostřednictvím aplikace mySpin zrcadlit navigaci.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Suzuki GSX-S1000GT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Suzuki GSX-S1000GT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Suzuki GSX-S1000GT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Všechny ovladače má jezdec hezky po ruce a jízdní mapy lze v pohodě měnit i za jízdy
|
Svět motorů/Petr Homolka
Suzuki GSX-S1000GT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Suzuki GSX-S1000GT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Suzuki GSX-S1000GT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Suzuki GSX-S1000GT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Suzuki GSX-S1000GT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Suzuki GSX-S1000GT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Suzuki GSX-S1000GT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Suzuki GSX-S1000GT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Suzuki GSX-S1000GT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Suzuki GSX-S1000GT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Suzuki GSX-S1000GT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Suzuki GSX-S1000GT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Suzuki GSX-S1000GT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Přední brzdy lze jemně dávkovat a potěší i maximální účinností
|
Svět motorů/Petr Homolka
Řadový čtyřválec s výkonem 112 kW se hodí jak pro poklidné brouzdání krajinou, tak pro sportovní řádění
|
Svět motorů/Petr Homolka
Boční kufry mají objem 36 litrů a jednou z jejich výhod je, že je odemykáte stejným klíčkem, jaký máte pro zapalování
|
Svět motorů/Petr Homolka
Suzuki GSX-S1000GT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Suzuki GSX-S1000GT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Suzuki GSX-S1000GT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Suzuki GSX-S1000GT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Suzuki GSX-S1000GT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Crespi F90: Argentinský monopost vzpomíná na sezónu 1990
Zákaz předjíždění náklaďákům na téměř celé D1. Začala druhá etapa osazování značek
Omlazený Volkswagen Crafter je chytřejší. Díky umělé inteligenci
Cupra Leon prošla faceliftem plným trojúhelníků a čtverců. Má 333 koní
Facelift Cupry Formentor: Nový design a technika VZ5 pro čtyřválec
Lexus LBX poprvé na českých silnicích: Proč nevzít rovnou UX?