Suzuki GSX-S1000GT|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Barevný 6,5palcový displej je dobře čitelný za všech okolností. Ve výbavě nechybějí konektory USB pro dobíjení mobilu. Z telefonu lze totiž prostřednictvím aplikace mySpin zrcadlit navigaci.|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Suzuki GSX-S1000GT|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Suzuki GSX-S1000GT|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Suzuki GSX-S1000GT|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Všechny ovladače má jezdec hezky po ruce a jízdní mapy lze v pohodě měnit i za jízdy|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Suzuki GSX-S1000GT|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Suzuki GSX-S1000GT|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Suzuki GSX-S1000GT|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Suzuki GSX-S1000GT|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Suzuki GSX-S1000GT|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Suzuki GSX-S1000GT|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Suzuki GSX-S1000GT|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Suzuki GSX-S1000GT|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Suzuki GSX-S1000GT|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Suzuki GSX-S1000GT|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Suzuki GSX-S1000GT|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Suzuki GSX-S1000GT|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Suzuki GSX-S1000GT|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Přední brzdy lze jemně dávkovat a potěší i maximální účinností|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Řadový čtyřválec s výkonem 112 kW se hodí jak pro poklidné brouzdání krajinou, tak pro sportovní řádění|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Boční kufry mají objem 36 litrů a jednou z jejich výhod je, že je odemykáte stejným klíčkem, jaký máte pro zapalování|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Suzuki GSX-S1000GT|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Suzuki GSX-S1000GT|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Suzuki GSX-S1000GT|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Suzuki GSX-S1000GT|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Suzuki GSX-S1000GT|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka