Mototest Suzuki GSX-S1000GX: Silniční expres

1/36
Přehled fotografií
Zavřít
  • Suzuki GSX-S1000GX
    Suzuki GSX-S1000GX| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Barevný jemný 6,5“ displej je krásně čitelný za všech světelných podmínek. Ikona dole u nastavování jízdních režimů jasně ukazuje, že lze nastavit i podvozek.
    Barevný jemný 6,5“ displej je krásně čitelný za všech světelných podmínek. Ikona dole u nastavování jízdních režimů jasně ukazuje, že lze nastavit i podvozek.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Suzuki GSX-S1000GX
    Suzuki GSX-S1000GX| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Suzuki GSX-S1000GX
    Suzuki GSX-S1000GX| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Suzuki GSX-S1000GX
    Suzuki GSX-S1000GX| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Suzuki GSX-S1000GX
    Suzuki GSX-S1000GX| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Suzuki GSX-S1000GX
    Suzuki GSX-S1000GX| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Suzuki GSX-S1000GX
    Suzuki GSX-S1000GX| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Suzuki GSX-S1000GX
    Suzuki GSX-S1000GX| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Suzuki GSX-S1000GX
    Suzuki GSX-S1000GX| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Semiaktivní odpružení se přepíná multifunkčním ovladačem na levé rukojeti.
    Semiaktivní odpružení se přepíná multifunkčním ovladačem na levé rukojeti.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Suzuki GSX-S1000GX
    Suzuki GSX-S1000GX| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Suzuki GSX-S1000GX
    Suzuki GSX-S1000GX| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Suzuki GSX-S1000GX
    Suzuki GSX-S1000GX| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Suzuki GSX-S1000GX
    Suzuki GSX-S1000GX| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Suzuki GSX-S1000GX
    Suzuki GSX-S1000GX| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Suzuki GSX-S1000GX
    Suzuki GSX-S1000GX| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Suzuki GSX-S1000GX
    Suzuki GSX-S1000GX| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Suzuki GSX-S1000GX
    Suzuki GSX-S1000GX| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Suzuki GSX-S1000GX
    Suzuki GSX-S1000GX| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Suzuki GSX-S1000GX
    Suzuki GSX-S1000GX| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Suzuki GSX-S1000GX
    Suzuki GSX-S1000GX| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Suzuki GSX-S1000GX
    Suzuki GSX-S1000GX| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Suzuki GSX-S1000GX
    Suzuki GSX-S1000GX| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Suzuki GSX-S1000GX
    Suzuki GSX-S1000GX| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Ventil pro nastavování předpětí zadního tlumiče je schovaný vlevo pod sedlem
    Ventil pro nastavování předpětí zadního tlumiče je schovaný vlevo pod sedlem| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Vyšší kapota a plexi lépe chrání jezdce sedícího ve vzpřímenější pozici. GX dostalo i chrániče rukojetí.
    Vyšší kapota a plexi lépe chrání jezdce sedícího ve vzpřímenější pozici. GX dostalo i chrániče rukojetí.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Suzuki GSX-S1000GX
    Suzuki GSX-S1000GX| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Suzuki GSX-S1000GX
    Suzuki GSX-S1000GX| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Suzuki GSX-S1000GX
    Suzuki GSX-S1000GX| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Suzuki GSX-S1000GX
    Suzuki GSX-S1000GX| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Litrový čtyřválec má původ v bývalém superbiku GSX-R1000. Dravost ukáže ve vysokých otáčkách, ale dost síly a kultivovanosti má i v nižším pásmu, takže je příjemný i na poklidné brouzdání krajinou.
    Litrový čtyřválec má původ v bývalém superbiku GSX-R1000. Dravost ukáže ve vysokých otáčkách, ale dost síly a kultivovanosti má i v nižším pásmu, takže je příjemný i na poklidné brouzdání krajinou.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Suzuki GSX-S1000GX
    Suzuki GSX-S1000GX| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Suzuki GSX-S1000GX
    Suzuki GSX-S1000GX| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Sedlo má na výšku více molitanu a je pohodlnější než u GT
    Sedlo má na výšku více molitanu a je pohodlnější než u GT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Do standardní výbavy patří zadní nosič z lehkého hliníku s pevnými madly po stranách
    Do standardní výbavy patří zadní nosič z lehkého hliníku s pevnými madly po stranách| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki GSX-S1000GX
Barevný jemný 6,5“ displej je krásně čitelný za všech světelných podmínek. Ikona dole u nastavování jízdních režimů jasně ukazuje, že lze nastavit i podvozek.
Suzuki GSX-S1000GX
Suzuki GSX-S1000GX
Suzuki GSX-S1000GX
Suzuki GSX-S1000GX
Suzuki GSX-S1000GX
Suzuki GSX-S1000GX
Suzuki GSX-S1000GX
Suzuki GSX-S1000GX
Semiaktivní odpružení se přepíná multifunkčním ovladačem na levé rukojeti.
Suzuki GSX-S1000GX
Suzuki GSX-S1000GX
Suzuki GSX-S1000GX
Suzuki GSX-S1000GX
Suzuki GSX-S1000GX
Suzuki GSX-S1000GX
Suzuki GSX-S1000GX
Suzuki GSX-S1000GX
Suzuki GSX-S1000GX
Suzuki GSX-S1000GX
Suzuki GSX-S1000GX
Suzuki GSX-S1000GX
Suzuki GSX-S1000GX
Suzuki GSX-S1000GX
Ventil pro nastavování předpětí zadního tlumiče je schovaný vlevo pod sedlem
Vyšší kapota a plexi lépe chrání jezdce sedícího ve vzpřímenější pozici. GX dostalo i chrániče rukojetí.
Suzuki GSX-S1000GX
Suzuki GSX-S1000GX
Suzuki GSX-S1000GX
Suzuki GSX-S1000GX
Litrový čtyřválec má původ v bývalém superbiku GSX-R1000. Dravost ukáže ve vysokých otáčkách, ale dost síly a kultivovanosti má i v nižším pásmu, takže je příjemný i na poklidné brouzdání krajinou.
Suzuki GSX-S1000GX
Suzuki GSX-S1000GX
Sedlo má na výšku více molitanu a je pohodlnější než u GT
Do standardní výbavy patří zadní nosič z lehkého hliníku s pevnými madly po stranách