Mototest Suzuki V-Strom 800 DE: Ještě větší univerzál
2
/
40
Prohlédnout znovu
Mototest Suzuki V-Strom 800 DE: Ještě větší univerzál
Suzuki V-Strom 800 DE
|
Svět motorů/Michal Kollert
Přepínačem na řídítkách se mění kontrola trakce, nastavení zapalování a palivová mapa včetně speciálního režimu na štěrk
|
Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki V-Strom 800 DE
|
Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki V-Strom 800 DE
|
Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki V-Strom 800 DE
|
Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki V-Strom 800 DE
|
Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki V-Strom 800 DE
|
Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki V-Strom 800 DE
|
Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki V-Strom 800 DE
|
Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki V-Strom 800 DE
|
Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki V-Strom 800 DE
|
Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki V-Strom 800 DE
|
Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki V-Strom 800 DE
|
Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki V-Strom 800 DE
|
Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki V-Strom 800 DE
|
Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki V-Strom 800 DE
|
Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki V-Strom 800 DE
|
Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki V-Strom 800 DE
|
Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki V-Strom 800 DE
|
Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki V-Strom 800 DE
|
Svět motorů/Michal Kollert
Navzdory široké stavbě přední části je patrná snaha o co nejužší tělo v místech jezdcových kolen
|
Svět motorů/Michal Kollert
Řadový dvouválec má hutný zvuk a dobře zatahuje ve středních otáčkách, nemá proto smysl popohánět ho zbytečně k červenému poli
|
Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki V-Strom 800 DE
|
Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki V-Strom 800 DE
|
Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki V-Strom 800 DE
|
Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki V-Strom 800 DE
|
Svět motorů/Michal Kollert
Za standardně dodávanou vanu pod motorem má od nás výrobce palec nahoru, byť by mohla být ještě robustnější
|
Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki V-Strom 800 DE
|
Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki V-Strom 800 DE
|
Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki V-Strom 800 DE
|
Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki V-Strom 800 DE
|
Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki V-Strom 800 DE
|
Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki V-Strom 800 DE
|
Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki V-Strom 800 DE
|
Svět motorů/Michal Kollert
Čelní štítek je minimalistický do terénu a ze všeho nejvíc připomíná tabulku se závodním číslem. Dá se ale výškově nastavit.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Čelní štítek je minimalistický do terénu a ze všeho nejvíc připomíná tabulku se závodním číslem. Dá se ale výškově nastavit.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki V-Strom 800 DE
|
Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki V-Strom 800 DE
|
Svět motorů/Michal Kollert
Předpětí pružiny zadní kyvné vidlice se dá nastavovat klasickou cestou, pokud chcete vozit spolujezdkyni
|
Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki V-Strom 800 DE
|
Svět motorů/Michal Kollert
Ford Escort Mk2 (1974-1980): Tři tituly mistra světa
Vladimir Putin má novou limuzínu. Aurus vylepšil laciný rolls jménem Senat
Toyota údajně pracuje na dalším sporťáku. Mohla by zatopit Miatě
Šance pro Evropu? Jeep Gladiator dostane plug-in hybrid
Nové BMW M4 CS oficiálně: Bráška sedanu M3 CS má 550 koní
Toyota Land Cruiser 76 zaujme i dnes. Řídili jsme nejnovější facelift