Mototest Suzuki V-Strom 800 DE: Ještě větší univerzál
5
/
40
Prohlédnout znovu
Mototest Suzuki V-Strom 800 DE: Ještě větší univerzál
Suzuki V-Strom 800 DE
|
Svět motorů/Michal Kollert
Přepínačem na řídítkách se mění kontrola trakce, nastavení zapalování a palivová mapa včetně speciálního režimu na štěrk
|
Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki V-Strom 800 DE
|
Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki V-Strom 800 DE
|
Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki V-Strom 800 DE
|
Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki V-Strom 800 DE
|
Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki V-Strom 800 DE
|
Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki V-Strom 800 DE
|
Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki V-Strom 800 DE
|
Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki V-Strom 800 DE
|
Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki V-Strom 800 DE
|
Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki V-Strom 800 DE
|
Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki V-Strom 800 DE
|
Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki V-Strom 800 DE
|
Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki V-Strom 800 DE
|
Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki V-Strom 800 DE
|
Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki V-Strom 800 DE
|
Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki V-Strom 800 DE
|
Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki V-Strom 800 DE
|
Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki V-Strom 800 DE
|
Svět motorů/Michal Kollert
Navzdory široké stavbě přední části je patrná snaha o co nejužší tělo v místech jezdcových kolen
|
Svět motorů/Michal Kollert
Řadový dvouválec má hutný zvuk a dobře zatahuje ve středních otáčkách, nemá proto smysl popohánět ho zbytečně k červenému poli
|
Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki V-Strom 800 DE
|
Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki V-Strom 800 DE
|
Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki V-Strom 800 DE
|
Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki V-Strom 800 DE
|
Svět motorů/Michal Kollert
Za standardně dodávanou vanu pod motorem má od nás výrobce palec nahoru, byť by mohla být ještě robustnější
|
Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki V-Strom 800 DE
|
Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki V-Strom 800 DE
|
Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki V-Strom 800 DE
|
Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki V-Strom 800 DE
|
Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki V-Strom 800 DE
|
Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki V-Strom 800 DE
|
Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki V-Strom 800 DE
|
Svět motorů/Michal Kollert
Čelní štítek je minimalistický do terénu a ze všeho nejvíc připomíná tabulku se závodním číslem. Dá se ale výškově nastavit.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Čelní štítek je minimalistický do terénu a ze všeho nejvíc připomíná tabulku se závodním číslem. Dá se ale výškově nastavit.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki V-Strom 800 DE
|
Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki V-Strom 800 DE
|
Svět motorů/Michal Kollert
Předpětí pružiny zadní kyvné vidlice se dá nastavovat klasickou cestou, pokud chcete vozit spolujezdkyni
|
Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki V-Strom 800 DE
|
Svět motorů/Michal Kollert
Šance pro Evropu? Jeep Gladiator dostane plug-in hybrid
Nové BMW M4 CS oficiálně: Bráška sedanu M3 CS má 550 koní
Toyota Land Cruiser 76 zaujme i dnes. Řídili jsme nejnovější facelift
Land Rover Defender dostal hrstku novinek. Verze 130 teď nabídne i luxusní křesla vzadu
Karbon, aramid a rychlé pruhy. BMW ukazuje doplňky pro kombík řady 5
Luxusní elektrický Cadillac Lyriq v Německu vyjde v přepočtu na 2 miliony