Mototest Suzuki V-Strom 800 DE: Ještě větší univerzál

41/40
Přehled fotografií
Zavřít
  • Suzuki V-Strom 800 DE
    Suzuki V-Strom 800 DE| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Přepínačem na řídítkách se mění kontrola trakce, nastavení zapalování a palivová mapa včetně speciálního režimu na štěrk
    Přepínačem na řídítkách se mění kontrola trakce, nastavení zapalování a palivová mapa včetně speciálního režimu na štěrk| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Suzuki V-Strom 800 DE
    Suzuki V-Strom 800 DE| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Suzuki V-Strom 800 DE
    Suzuki V-Strom 800 DE| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Suzuki V-Strom 800 DE
    Suzuki V-Strom 800 DE| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Suzuki V-Strom 800 DE
    Suzuki V-Strom 800 DE| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Suzuki V-Strom 800 DE
    Suzuki V-Strom 800 DE| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Suzuki V-Strom 800 DE
    Suzuki V-Strom 800 DE| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Suzuki V-Strom 800 DE
    Suzuki V-Strom 800 DE| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Suzuki V-Strom 800 DE
    Suzuki V-Strom 800 DE| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Suzuki V-Strom 800 DE
    Suzuki V-Strom 800 DE| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Suzuki V-Strom 800 DE
    Suzuki V-Strom 800 DE| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Suzuki V-Strom 800 DE
    Suzuki V-Strom 800 DE| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Suzuki V-Strom 800 DE
    Suzuki V-Strom 800 DE| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Suzuki V-Strom 800 DE
    Suzuki V-Strom 800 DE| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Suzuki V-Strom 800 DE
    Suzuki V-Strom 800 DE| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Suzuki V-Strom 800 DE
    Suzuki V-Strom 800 DE| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Suzuki V-Strom 800 DE
    Suzuki V-Strom 800 DE| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Suzuki V-Strom 800 DE
    Suzuki V-Strom 800 DE| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Suzuki V-Strom 800 DE
    Suzuki V-Strom 800 DE| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Navzdory široké stavbě přední části je patrná snaha o co nejužší tělo v místech jezdcových kolen
    Navzdory široké stavbě přední části je patrná snaha o co nejužší tělo v místech jezdcových kolen| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Řadový dvouválec má hutný zvuk a dobře zatahuje ve středních otáčkách, nemá proto smysl popohánět ho zbytečně k červenému poli
    Řadový dvouválec má hutný zvuk a dobře zatahuje ve středních otáčkách, nemá proto smysl popohánět ho zbytečně k červenému poli| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Suzuki V-Strom 800 DE
    Suzuki V-Strom 800 DE| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Suzuki V-Strom 800 DE
    Suzuki V-Strom 800 DE| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Suzuki V-Strom 800 DE
    Suzuki V-Strom 800 DE| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Suzuki V-Strom 800 DE
    Suzuki V-Strom 800 DE| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Za standardně dodávanou vanu pod motorem má od nás výrobce palec nahoru, byť by mohla být ještě robustnější
    Za standardně dodávanou vanu pod motorem má od nás výrobce palec nahoru, byť by mohla být ještě robustnější| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Suzuki V-Strom 800 DE
    Suzuki V-Strom 800 DE| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Suzuki V-Strom 800 DE
    Suzuki V-Strom 800 DE| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Suzuki V-Strom 800 DE
    Suzuki V-Strom 800 DE| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Suzuki V-Strom 800 DE
    Suzuki V-Strom 800 DE| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Suzuki V-Strom 800 DE
    Suzuki V-Strom 800 DE| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Suzuki V-Strom 800 DE
    Suzuki V-Strom 800 DE| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Suzuki V-Strom 800 DE
    Suzuki V-Strom 800 DE| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Čelní štítek je minimalistický do terénu a ze všeho nejvíc připomíná tabulku se závodním číslem. Dá se ale výškově nastavit.
    Čelní štítek je minimalistický do terénu a ze všeho nejvíc připomíná tabulku se závodním číslem. Dá se ale výškově nastavit.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Čelní štítek je minimalistický do terénu a ze všeho nejvíc připomíná tabulku se závodním číslem. Dá se ale výškově nastavit.
    Čelní štítek je minimalistický do terénu a ze všeho nejvíc připomíná tabulku se závodním číslem. Dá se ale výškově nastavit.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Suzuki V-Strom 800 DE
    Suzuki V-Strom 800 DE| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Suzuki V-Strom 800 DE
    Suzuki V-Strom 800 DE| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Předpětí pružiny zadní kyvné vidlice se dá nastavovat klasickou cestou, pokud chcete vozit spolujezdkyni
    Předpětí pružiny zadní kyvné vidlice se dá nastavovat klasickou cestou, pokud chcete vozit spolujezdkyni| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Suzuki V-Strom 800 DE
    Suzuki V-Strom 800 DE| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki V-Strom 800 DE
Přepínačem na řídítkách se mění kontrola trakce, nastavení zapalování a palivová mapa včetně speciálního režimu na štěrk
Suzuki V-Strom 800 DE
Suzuki V-Strom 800 DE
Suzuki V-Strom 800 DE
Suzuki V-Strom 800 DE
Suzuki V-Strom 800 DE
Suzuki V-Strom 800 DE
Suzuki V-Strom 800 DE
Suzuki V-Strom 800 DE
Suzuki V-Strom 800 DE
Suzuki V-Strom 800 DE
Suzuki V-Strom 800 DE
Suzuki V-Strom 800 DE
Suzuki V-Strom 800 DE
Suzuki V-Strom 800 DE
Suzuki V-Strom 800 DE
Suzuki V-Strom 800 DE
Suzuki V-Strom 800 DE
Suzuki V-Strom 800 DE
Navzdory široké stavbě přední části je patrná snaha o co nejužší tělo v místech jezdcových kolen
Řadový dvouválec má hutný zvuk a dobře zatahuje ve středních otáčkách, nemá proto smysl popohánět ho zbytečně k červenému poli
Suzuki V-Strom 800 DE
Suzuki V-Strom 800 DE
Suzuki V-Strom 800 DE
Suzuki V-Strom 800 DE
Za standardně dodávanou vanu pod motorem má od nás výrobce palec nahoru, byť by mohla být ještě robustnější
Suzuki V-Strom 800 DE
Suzuki V-Strom 800 DE
Suzuki V-Strom 800 DE
Suzuki V-Strom 800 DE
Suzuki V-Strom 800 DE
Suzuki V-Strom 800 DE
Suzuki V-Strom 800 DE
Čelní štítek je minimalistický do terénu a ze všeho nejvíc připomíná tabulku se závodním číslem. Dá se ale výškově nastavit.
Čelní štítek je minimalistický do terénu a ze všeho nejvíc připomíná tabulku se závodním číslem. Dá se ale výškově nastavit.
Suzuki V-Strom 800 DE
Suzuki V-Strom 800 DE
Předpětí pružiny zadní kyvné vidlice se dá nastavovat klasickou cestou, pokud chcete vozit spolujezdkyni
Suzuki V-Strom 800 DE