Suzuki V-Strom 800 DE|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Přepínačem na řídítkách se mění kontrola trakce, nastavení zapalování a palivová mapa včetně speciálního režimu na štěrk|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki V-Strom 800 DE|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki V-Strom 800 DE|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki V-Strom 800 DE|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki V-Strom 800 DE|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki V-Strom 800 DE|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki V-Strom 800 DE|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki V-Strom 800 DE|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki V-Strom 800 DE|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki V-Strom 800 DE|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki V-Strom 800 DE|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki V-Strom 800 DE|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki V-Strom 800 DE|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki V-Strom 800 DE|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki V-Strom 800 DE|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki V-Strom 800 DE|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki V-Strom 800 DE|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki V-Strom 800 DE|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki V-Strom 800 DE|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Navzdory široké stavbě přední části je patrná snaha o co nejužší tělo v místech jezdcových kolen|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Řadový dvouválec má hutný zvuk a dobře zatahuje ve středních otáčkách, nemá proto smysl popohánět ho zbytečně k červenému poli|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki V-Strom 800 DE|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki V-Strom 800 DE|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki V-Strom 800 DE|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki V-Strom 800 DE|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Za standardně dodávanou vanu pod motorem má od nás výrobce palec nahoru, byť by mohla být ještě robustnější|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki V-Strom 800 DE|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki V-Strom 800 DE|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki V-Strom 800 DE|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki V-Strom 800 DE|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki V-Strom 800 DE|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki V-Strom 800 DE|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki V-Strom 800 DE|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Čelní štítek je minimalistický do terénu a ze všeho nejvíc připomíná tabulku se závodním číslem. Dá se ale výškově nastavit.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Čelní štítek je minimalistický do terénu a ze všeho nejvíc připomíná tabulku se závodním číslem. Dá se ale výškově nastavit.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki V-Strom 800 DE|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki V-Strom 800 DE|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Předpětí pružiny zadní kyvné vidlice se dá nastavovat klasickou cestou, pokud chcete vozit spolujezdkyni|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki V-Strom 800 DE|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert