Chromované ovladače u rukojetí mají všechny verze GTS. Na pravé straně se odemyká podsedlový prostor nebo vypíná systém stop-start.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Podsedlový prostor skrývá místo pro dvě otevřené helmy – integrovaná se tam vejde jen jedna. V boxu před koleny je ukrytý vstup USB pro dobíjení mobilních telefonů.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Bezklíčkové startování se stará o pohodlné užívání|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Vespa GTS 125|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Vespa GTS 125|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Vespa GTS 125|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Vespa GTS 125|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Vespa GTS 125|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Vespa GTS 125|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Vespa GTS 125|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Vespa GTS 125|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Vespa GTS 125|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Přepákovaná přední vidlice zlepšuje nejen komfort jízdy, ale také stabilitu|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Jednoválcová stopětadvacítka disponuje slušným výkonem 10,3 kW, který umožňuje svižnou jízdu i za hranicí města|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Vespa GTS 125|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Vespa GTS 125|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Vespa GTS 125|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Na velké sedlo se pohodlně usadí i řidič se spolujezdcem, který má k dispozici stylové držáky|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert