Mototest Vespa GTS 125 Super Sport: Všechny krásy Itálie

2/31
Přehled fotografií
Zavřít
  • Vespa GTS 125 Super Sport
    Vespa GTS 125 Super Sport| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Analogové přístroje se k celkovému designu vespy hodí víc než velký barevný displej
    Analogové přístroje se k celkovému designu vespy hodí víc než velký barevný displej| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Chromované ovladače u rukojetí mají všechny verze, tedy i Super Sport. U něj ale působí divně, protože jinak má všechny ozdobné lišty černé.
    Chromované ovladače u rukojetí mají všechny verze, tedy i Super Sport. U něj ale působí divně, protože jinak má všechny ozdobné lišty černé.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Vespa GTS 125 Super Sport
    Vespa GTS 125 Super Sport| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Novinkou je také bezklíčové startování
    Novinkou je také bezklíčové startování| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • V boxu před koleny je ukrytý vstup USB pro dobíjení mobilních telefonů.
    V boxu před koleny je ukrytý vstup USB pro dobíjení mobilních telefonů.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Nový tvar „kravaty“, kryty blikačů bez šroubků, užší blatník nebo přepracované zadní světlo s oddělenou žárovkou pro registrační značku jsou rozpoznávacími znaky nového GTS.
    Nový tvar „kravaty“, kryty blikačů bez šroubků, užší blatník nebo přepracované zadní světlo s oddělenou žárovkou pro registrační značku jsou rozpoznávacími znaky nového GTS.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Vespa GTS 125 Super Sport
    Vespa GTS 125 Super Sport| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Vespa GTS 125 Super Sport
    Vespa GTS 125 Super Sport| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Vespa GTS 125 Super Sport
    Vespa GTS 125 Super Sport| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Vespa GTS 125 Super Sport
    Vespa GTS 125 Super Sport| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Vespa GTS 125 Super Sport
    Vespa GTS 125 Super Sport| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Vespa GTS 125 Super Sport
    Vespa GTS 125 Super Sport| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Vespa GTS 125 Super Sport
    Vespa GTS 125 Super Sport| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Vespa GTS 125 Super Sport
    Vespa GTS 125 Super Sport| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Vespa GTS 125 Super Sport
    Vespa GTS 125 Super Sport| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Vespa GTS 125 Super Sport
    Vespa GTS 125 Super Sport| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Nová konstrukce zavěšení předního kola zlepšuje nejen komfort jízdy, ale také stabilitu
    Nová konstrukce zavěšení předního kola zlepšuje nejen komfort jízdy, ale také stabilitu| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Výkon 10,3 kW zaručuje vespě slušné dynamické vlastnosti
    Výkon 10,3 kW zaručuje vespě slušné dynamické vlastnosti| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Vespa GTS 125 Super Sport
    Vespa GTS 125 Super Sport| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Vespa GTS 125 Super Sport
    Vespa GTS 125 Super Sport| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Vespa GTS 125 Super Sport
    Vespa GTS 125 Super Sport| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Vespa GTS 125 Super Sport
    Vespa GTS 125 Super Sport| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Vespa GTS 125 Super Sport
    Vespa GTS 125 Super Sport| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Vespa GTS 125 Super Sport
    Vespa GTS 125 Super Sport| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Vespa GTS 125 Super Sport
    Vespa GTS 125 Super Sport| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Vespa GTS 125 Super Sport
    Vespa GTS 125 Super Sport| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Vespa GTS 125 Super Sport
    Vespa GTS 125 Super Sport| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Vespa GTS 125 Super Sport
    Vespa GTS 125 Super Sport| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Vespa GTS 125 Super Sport
    Vespa GTS 125 Super Sport| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Podsedadlový prostor se otevírá tlačítkem na dálkovém ovladači. Vejdou se do něj dvě otevřené helmy, integrovaná jen jedna.
    Podsedadlový prostor se otevírá tlačítkem na dálkovém ovladači. Vejdou se do něj dvě otevřené helmy, integrovaná jen jedna.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Vespa GTS 125 Super Sport
Analogové přístroje se k celkovému designu vespy hodí víc než velký barevný displej
Chromované ovladače u rukojetí mají všechny verze, tedy i Super Sport. U něj ale působí divně, protože jinak má všechny ozdobné lišty černé.
Vespa GTS 125 Super Sport
Novinkou je také bezklíčové startování
V boxu před koleny je ukrytý vstup USB pro dobíjení mobilních telefonů.
Nový tvar „kravaty“, kryty blikačů bez šroubků, užší blatník nebo přepracované zadní světlo s oddělenou žárovkou pro registrační značku jsou rozpoznávacími znaky nového GTS.
Vespa GTS 125 Super Sport
Vespa GTS 125 Super Sport
Vespa GTS 125 Super Sport
Vespa GTS 125 Super Sport
Vespa GTS 125 Super Sport
Vespa GTS 125 Super Sport
Vespa GTS 125 Super Sport
Vespa GTS 125 Super Sport
Vespa GTS 125 Super Sport
Vespa GTS 125 Super Sport
Nová konstrukce zavěšení předního kola zlepšuje nejen komfort jízdy, ale také stabilitu
Výkon 10,3 kW zaručuje vespě slušné dynamické vlastnosti
Vespa GTS 125 Super Sport
Vespa GTS 125 Super Sport
Vespa GTS 125 Super Sport
Vespa GTS 125 Super Sport
Vespa GTS 125 Super Sport
Vespa GTS 125 Super Sport
Vespa GTS 125 Super Sport
Vespa GTS 125 Super Sport
Vespa GTS 125 Super Sport
Vespa GTS 125 Super Sport
Vespa GTS 125 Super Sport
Podsedadlový prostor se otevírá tlačítkem na dálkovém ovladači. Vejdou se do něj dvě otevřené helmy, integrovaná jen jedna.