Mototest Vespa GTS 125 Super Sport: Všechny krásy Itálie
4
/
31
Prohlédnout znovu
Mototest Vespa GTS 125 Super Sport: Všechny krásy Itálie
Vespa GTS 125 Super Sport
|
Svět motorů/Michal Kollert
Analogové přístroje se k celkovému designu vespy hodí víc než velký barevný displej
|
Svět motorů/Michal Kollert
Chromované ovladače u rukojetí mají všechny verze, tedy i Super Sport. U něj ale působí divně, protože jinak má všechny ozdobné lišty černé.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Vespa GTS 125 Super Sport
|
Svět motorů/Michal Kollert
Novinkou je také bezklíčové startování
|
Svět motorů/Michal Kollert
V boxu před koleny je ukrytý vstup USB pro dobíjení mobilních telefonů.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Nový tvar „kravaty“, kryty blikačů bez šroubků, užší blatník nebo přepracované zadní světlo s oddělenou žárovkou pro registrační značku jsou rozpoznávacími znaky nového GTS.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Vespa GTS 125 Super Sport
|
Svět motorů/Michal Kollert
Vespa GTS 125 Super Sport
|
Svět motorů/Michal Kollert
Vespa GTS 125 Super Sport
|
Svět motorů/Michal Kollert
Vespa GTS 125 Super Sport
|
Svět motorů/Michal Kollert
Vespa GTS 125 Super Sport
|
Svět motorů/Michal Kollert
Vespa GTS 125 Super Sport
|
Svět motorů/Michal Kollert
Vespa GTS 125 Super Sport
|
Svět motorů/Michal Kollert
Vespa GTS 125 Super Sport
|
Svět motorů/Michal Kollert
Vespa GTS 125 Super Sport
|
Svět motorů/Michal Kollert
Vespa GTS 125 Super Sport
|
Svět motorů/Michal Kollert
Nová konstrukce zavěšení předního kola zlepšuje nejen komfort jízdy, ale také stabilitu
|
Svět motorů/Michal Kollert
Výkon 10,3 kW zaručuje vespě slušné dynamické vlastnosti
|
Svět motorů/Michal Kollert
Vespa GTS 125 Super Sport
|
Svět motorů/Michal Kollert
Vespa GTS 125 Super Sport
|
Svět motorů/Michal Kollert
Vespa GTS 125 Super Sport
|
Svět motorů/Michal Kollert
Vespa GTS 125 Super Sport
|
Svět motorů/Michal Kollert
Vespa GTS 125 Super Sport
|
Svět motorů/Michal Kollert
Vespa GTS 125 Super Sport
|
Svět motorů/Michal Kollert
Vespa GTS 125 Super Sport
|
Svět motorů/Michal Kollert
Vespa GTS 125 Super Sport
|
Svět motorů/Michal Kollert
Vespa GTS 125 Super Sport
|
Svět motorů/Michal Kollert
Vespa GTS 125 Super Sport
|
Svět motorů/Michal Kollert
Vespa GTS 125 Super Sport
|
Svět motorů/Michal Kollert
Podsedadlový prostor se otevírá tlačítkem na dálkovém ovladači. Vejdou se do něj dvě otevřené helmy, integrovaná jen jedna.
|
Svět motorů/Michal Kollert
TEST Škoda Enyaq Coupé 85x Laurin & Klement – Třešnička na dortu
Video: Jak vyměnit stěrače u nového mercedesu? Dostat se k servisní poloze není tak snadné
Ford Focus to má definitivně spočítané, ačkoliv elektromobily tolik netáhnou
Škoda za skoro dva miliony, veliké Mini a Lucie Borhyová. Sledujte Svět motorů TV!
Takto vypadá nejtěsnější finiš v historii NASCAR. Rozhodla 0,001 sekundy
Nové pojistné podvody: Šejdíři falšují poškození aut ve photoshopu