Vespa GTS 125 Super Sport|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Analogové přístroje se k celkovému designu vespy hodí víc než velký barevný displej|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Chromované ovladače u rukojetí mají všechny verze, tedy i Super Sport. U něj ale působí divně, protože jinak má všechny ozdobné lišty černé.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Vespa GTS 125 Super Sport|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Novinkou je také bezklíčové startování|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
V boxu před koleny je ukrytý vstup USB pro dobíjení mobilních telefonů.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Nový tvar „kravaty“, kryty blikačů bez šroubků, užší blatník nebo přepracované zadní světlo s oddělenou žárovkou pro registrační značku jsou rozpoznávacími znaky nového GTS.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Vespa GTS 125 Super Sport|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Vespa GTS 125 Super Sport|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Vespa GTS 125 Super Sport|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Vespa GTS 125 Super Sport|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Vespa GTS 125 Super Sport|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Vespa GTS 125 Super Sport|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Vespa GTS 125 Super Sport|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Vespa GTS 125 Super Sport|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Vespa GTS 125 Super Sport|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Vespa GTS 125 Super Sport|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Nová konstrukce zavěšení předního kola zlepšuje nejen komfort jízdy, ale také stabilitu|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Výkon 10,3 kW zaručuje vespě slušné dynamické vlastnosti|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Vespa GTS 125 Super Sport|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Vespa GTS 125 Super Sport|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Vespa GTS 125 Super Sport|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Vespa GTS 125 Super Sport|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Vespa GTS 125 Super Sport|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Vespa GTS 125 Super Sport|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Vespa GTS 125 Super Sport|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Vespa GTS 125 Super Sport|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Vespa GTS 125 Super Sport|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Vespa GTS 125 Super Sport|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Vespa GTS 125 Super Sport|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Podsedadlový prostor se otevírá tlačítkem na dálkovém ovladači. Vejdou se do něj dvě otevřené helmy, integrovaná jen jedna.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert