Vespa Primavera 125|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Spotřebu, čas nebo stav paliva ukazuje displej. Tachometr si ale zachovává tradiční podobu s analogovou ručičkou.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Ovládací prvky jsou sice jemné, ale zapínat blinkry, troubit nebo přepínat světla zvládnete i v rukavicích|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Ovládací prvky jsou sice jemné, ale zapínat blinkry, troubit nebo přepínat světla zvládnete i v rukavicích|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Reflektor na vespě není jen na ozdobu. Při jízdě v noci oceníte, jak dobře svítí na cestu.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Italský design se nezapře. Vespa si drží svůj typický vzhled desítky let.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Vespa Primavera 125|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Vespa Primavera 125|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Vespa Primavera 125|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Vespa Primavera 125|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Vespa Primavera 125|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Vespa Primavera 125|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Vespa Primavera 125|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Vespa Primavera 125|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Vespa Primavera 125|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Vespa Primavera 125|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Vespa Primavera 125|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Vespa Primavera 125|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Vpředu má primavera kotoučovou brzdu s ABS, vzadu je bubnová. Výkon je dostačující a skútr zastaví dle potřeb řidiče.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Vpředu má primavera kotoučovou brzdu s ABS, vzadu je bubnová. Výkon je dostačující a skútr zastaví dle potřeb řidiče.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Vespa Primavera 125|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Vespa Primavera 125|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Vespa Primavera 125|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Vespa Primavera 125|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert