Mototest Yamaha MT-07 Y-AMT: Levá noha v klidu
18
/
34
Přehled fotografií
Zavřít
Yamaha MT-07 Y-AMT
|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Barevný 5" TFT displej mělo i předchozí MT-07. Nově je ale mnohem dál od jezdce, takže ten na něj lépe vidí.
|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Yamaha MT-07 Y-AMT
|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Yamaha MT-07 Y-AMT
|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Yamaha MT-07 Y-AMT
|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Yamaha MT-07 Y-AMT
|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
V případě manuálního režimu řadíte páčkami na levé rukojeti.
|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Yamaha MT-07 Y-AMT
|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Yamaha MT-07 Y-AMT
|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Na pravé rukojeti tlačítkem nahoře vybíráte, zda chcete automatický, nebo manuální režim.
|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Yamaha MT-07 Y-AMT
|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Sedlo je o něco tužší a v napojení k nádrži užší, což pomáhá k příjemnému posezu.
|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Dříve byla malá maska divočejší. Nyní je více uhlazená a vodorovnými diodovými proužky připomíná helmu Ironmana.
|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Yamaha MT-07 Y-AMT
|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Yamaha MT-07 Y-AMT
|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Yamaha MT-07 Y-AMT
|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Yamaha MT-07 Y-AMT
|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Yamaha MT-07 Y-AMT
|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Yamaha MT-07 Y-AMT
|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Yamaha MT-07 Y-AMT
|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Yamaha MT-07 Y-AMT
|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Yamaha MT-07 Y-AMT
|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Yamaha MT-07 Y-AMT
|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Yamaha MT-07 Y-AMT
|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Yamaha MT-07 Y-AMT
|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Yamaha MT-07 Y-AMT
|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Naháč MT-07 nově dostal obrácené přední vidlice a také radiálně uchycené čtyřpístkové brzdové třmeny
|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Yamaha MT-07 Y-AMT
|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Řadový dvouválec s výkonem 54 kW se nezměnil a zasloužil by si více koníků
|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Yamaha MT-07 Y-AMT
|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Provedení s automatem Y-AMT nemá páčku spojky ani levou nožní páčku na řazení.
|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Yamaha MT-07 Y-AMT
|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Průduchy na nádrži přivádějí zvuk motoru k jezdci, čímž mají zajistit intenzivnější jízdní prožitky.
|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Yamaha MT-07 Y-AMT
|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Zavřít