Mototest Yamaha MT-07 Y-AMT: Levá noha v klidu

24/34
Přehled fotografií
Zavřít
  • Yamaha MT-07 Y-AMT
    Yamaha MT-07 Y-AMT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Barevný 5" TFT displej mělo i předchozí MT-07. Nově je ale mnohem dál od jezdce, takže ten na něj lépe vidí.
    Barevný 5" TFT displej mělo i předchozí MT-07. Nově je ale mnohem dál od jezdce, takže ten na něj lépe vidí.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Yamaha MT-07 Y-AMT
    Yamaha MT-07 Y-AMT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Yamaha MT-07 Y-AMT
    Yamaha MT-07 Y-AMT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Yamaha MT-07 Y-AMT
    Yamaha MT-07 Y-AMT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Yamaha MT-07 Y-AMT
    Yamaha MT-07 Y-AMT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • V případě manuálního režimu řadíte páčkami na levé rukojeti.
    V případě manuálního režimu řadíte páčkami na levé rukojeti.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Yamaha MT-07 Y-AMT
    Yamaha MT-07 Y-AMT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Yamaha MT-07 Y-AMT
    Yamaha MT-07 Y-AMT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Na pravé rukojeti tlačítkem nahoře vybíráte, zda chcete automatický, nebo manuální režim.
    Na pravé rukojeti tlačítkem nahoře vybíráte, zda chcete automatický, nebo manuální režim.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Yamaha MT-07 Y-AMT
    Yamaha MT-07 Y-AMT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Sedlo je o něco tužší a v napojení k nádrži užší, což pomáhá k příjemnému posezu.
    Sedlo je o něco tužší a v napojení k nádrži užší, což pomáhá k příjemnému posezu.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Dříve byla malá maska divočejší. Nyní je více uhlazená a vodorovnými diodovými proužky připomíná helmu Ironmana.
    Dříve byla malá maska divočejší. Nyní je více uhlazená a vodorovnými diodovými proužky připomíná helmu Ironmana.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Yamaha MT-07 Y-AMT
    Yamaha MT-07 Y-AMT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Yamaha MT-07 Y-AMT
    Yamaha MT-07 Y-AMT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Yamaha MT-07 Y-AMT
    Yamaha MT-07 Y-AMT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Yamaha MT-07 Y-AMT
    Yamaha MT-07 Y-AMT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Yamaha MT-07 Y-AMT
    Yamaha MT-07 Y-AMT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Yamaha MT-07 Y-AMT
    Yamaha MT-07 Y-AMT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Yamaha MT-07 Y-AMT
    Yamaha MT-07 Y-AMT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Yamaha MT-07 Y-AMT
    Yamaha MT-07 Y-AMT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Yamaha MT-07 Y-AMT
    Yamaha MT-07 Y-AMT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Yamaha MT-07 Y-AMT
    Yamaha MT-07 Y-AMT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Yamaha MT-07 Y-AMT
    Yamaha MT-07 Y-AMT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Yamaha MT-07 Y-AMT
    Yamaha MT-07 Y-AMT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Yamaha MT-07 Y-AMT
    Yamaha MT-07 Y-AMT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Naháč MT-07 nově dostal obrácené přední vidlice a také radiálně uchycené čtyřpístkové brzdové třmeny
    Naháč MT-07 nově dostal obrácené přední vidlice a také radiálně uchycené čtyřpístkové brzdové třmeny| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Yamaha MT-07 Y-AMT
    Yamaha MT-07 Y-AMT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Řadový dvouválec s výkonem 54 kW se nezměnil a zasloužil by si více koníků
    Řadový dvouválec s výkonem 54 kW se nezměnil a zasloužil by si více koníků| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Yamaha MT-07 Y-AMT
    Yamaha MT-07 Y-AMT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Provedení s automatem Y-AMT nemá páčku spojky ani levou nožní páčku na řazení.
    Provedení s automatem Y-AMT nemá páčku spojky ani levou nožní páčku na řazení.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Yamaha MT-07 Y-AMT
    Yamaha MT-07 Y-AMT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Průduchy na nádrži přivádějí zvuk motoru k jezdci, čímž mají zajistit intenzivnější jízdní prožitky.
    Průduchy na nádrži přivádějí zvuk motoru k jezdci, čímž mají zajistit intenzivnější jízdní prožitky.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Yamaha MT-07 Y-AMT
    Yamaha MT-07 Y-AMT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Yamaha MT-07 Y-AMT
Barevný 5" TFT displej mělo i předchozí MT-07. Nově je ale mnohem dál od jezdce, takže ten na něj lépe vidí.
Yamaha MT-07 Y-AMT
Yamaha MT-07 Y-AMT
Yamaha MT-07 Y-AMT
Yamaha MT-07 Y-AMT
V případě manuálního režimu řadíte páčkami na levé rukojeti.
Yamaha MT-07 Y-AMT
Yamaha MT-07 Y-AMT
Na pravé rukojeti tlačítkem nahoře vybíráte, zda chcete automatický, nebo manuální režim.
Yamaha MT-07 Y-AMT
Sedlo je o něco tužší a v napojení k nádrži užší, což pomáhá k příjemnému posezu.
Dříve byla malá maska divočejší. Nyní je více uhlazená a vodorovnými diodovými proužky připomíná helmu Ironmana.
Yamaha MT-07 Y-AMT
Yamaha MT-07 Y-AMT
Yamaha MT-07 Y-AMT
Yamaha MT-07 Y-AMT
Yamaha MT-07 Y-AMT
Yamaha MT-07 Y-AMT
Yamaha MT-07 Y-AMT
Yamaha MT-07 Y-AMT
Yamaha MT-07 Y-AMT
Yamaha MT-07 Y-AMT
Yamaha MT-07 Y-AMT
Yamaha MT-07 Y-AMT
Yamaha MT-07 Y-AMT
Naháč MT-07 nově dostal obrácené přední vidlice a také radiálně uchycené čtyřpístkové brzdové třmeny
Yamaha MT-07 Y-AMT
Řadový dvouválec s výkonem 54 kW se nezměnil a zasloužil by si více koníků
Yamaha MT-07 Y-AMT
Provedení s automatem Y-AMT nemá páčku spojky ani levou nožní páčku na řazení.
Yamaha MT-07 Y-AMT
Průduchy na nádrži přivádějí zvuk motoru k jezdci, čímž mají zajistit intenzivnější jízdní prožitky.
Yamaha MT-07 Y-AMT