Yamaha XSR900 GP|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
retro designu by se sice více hodil analogový rychloměr, ale digitalizaci už asi nezastavíme, zejména pokud chceme motocykl propojit s mobilem nebo nastavovat různé jízdní režimy. Musí postačit zobrazené ručičky otáčkoměru.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Yamaha XSR900 GP|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Yamaha XSR900 GP|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Yamaha XSR900 GP|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
retro designu by se sice více hodil analogový rychloměr, ale digitalizaci už asi nezastavíme, zejména pokud chceme motocykl propojit s mobilem nebo nastavovat různé jízdní režimy. Musí postačit zobrazené ručičky otáčkoměru.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Yamaha XSR900 GP|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Yamaha XSR900 GP|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Yamaha XSR900 GP|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Yamaha XSR900 GP|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Yamaha XSR900 GP|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Pod zadním krytem není sedlo pro spolujezdce. S pomocí nářadí ho ale lze přidělat.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Yamaha XSR900 GP|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Yamaha XSR900 GP|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Yamaha XSR900 GP|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Yamaha XSR900 GP|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Yamaha XSR900 GP|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Yamaha XSR900 GP|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Yamaha XSR900 GP|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Yamaha XSR900 GP|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Yamaha XSR900 GP|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Yamaha XSR900 GP|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Yamaha XSR900 GP|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Yamaha XSR900 GP|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Yamaha XSR900 GP|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Yamaha XSR900 GP|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Yamaha XSR900 GP|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Yamaha XSR900 GP|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Yamaha XSR900 GP|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Yamaha XSR900 GP|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Yamaha XSR900 GP|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Řadový tříválec CP3 s výkonem 87,5 kW má síly tak akorát. Hezká je jeho charakteristika, díky níž podává slušný zátah v širokém spektru otáček.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Yamaha XSR900 GP|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Yamaha XSR900 GP|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Dvojice předních kotoučů s průměrem 298 mm se stará o dostatečné krocení koníků|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Yamaha XSR900 GP|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Do přední kapotáže ve stylu 80. let by se velké světlo nehodilo. Diody ve spodní části nenarušují její závodní charakter.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Yamaha XSR900 GP|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Gépéčko dostalo plně nastavitelné tlumiče KYB vpředu i vzadu|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert