Mototest Yamaha XSR900 GP: Z lásky k historii

9/39
Přehled fotografií
Zavřít
  • Yamaha XSR900 GP
    Yamaha XSR900 GP| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • retro designu by se sice více hodil analogový rychloměr, ale digitalizaci už asi nezastavíme, zejména pokud chceme motocykl propojit s mobilem nebo nastavovat různé jízdní režimy. Musí postačit zobrazené ručičky otáčkoměru.
    retro designu by se sice více hodil analogový rychloměr, ale digitalizaci už asi nezastavíme, zejména pokud chceme motocykl propojit s mobilem nebo nastavovat různé jízdní režimy. Musí postačit zobrazené ručičky otáčkoměru.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Yamaha XSR900 GP
    Yamaha XSR900 GP| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Yamaha XSR900 GP
    Yamaha XSR900 GP| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Yamaha XSR900 GP
    Yamaha XSR900 GP| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • retro designu by se sice více hodil analogový rychloměr, ale digitalizaci už asi nezastavíme, zejména pokud chceme motocykl propojit s mobilem nebo nastavovat různé jízdní režimy. Musí postačit zobrazené ručičky otáčkoměru.
    retro designu by se sice více hodil analogový rychloměr, ale digitalizaci už asi nezastavíme, zejména pokud chceme motocykl propojit s mobilem nebo nastavovat různé jízdní režimy. Musí postačit zobrazené ručičky otáčkoměru.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Yamaha XSR900 GP
    Yamaha XSR900 GP| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Yamaha XSR900 GP
    Yamaha XSR900 GP| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Yamaha XSR900 GP
    Yamaha XSR900 GP| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Yamaha XSR900 GP
    Yamaha XSR900 GP| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Yamaha XSR900 GP
    Yamaha XSR900 GP| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Pod zadním krytem není sedlo pro spolujezdce. S pomocí nářadí ho ale lze přidělat.
    Pod zadním krytem není sedlo pro spolujezdce. S pomocí nářadí ho ale lze přidělat.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Yamaha XSR900 GP
    Yamaha XSR900 GP| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Yamaha XSR900 GP
    Yamaha XSR900 GP| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Yamaha XSR900 GP
    Yamaha XSR900 GP| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Yamaha XSR900 GP
    Yamaha XSR900 GP| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Yamaha XSR900 GP
    Yamaha XSR900 GP| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Yamaha XSR900 GP
    Yamaha XSR900 GP| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Yamaha XSR900 GP
    Yamaha XSR900 GP| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Yamaha XSR900 GP
    Yamaha XSR900 GP| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Yamaha XSR900 GP
    Yamaha XSR900 GP| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Yamaha XSR900 GP
    Yamaha XSR900 GP| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Yamaha XSR900 GP
    Yamaha XSR900 GP| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Yamaha XSR900 GP
    Yamaha XSR900 GP| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Yamaha XSR900 GP
    Yamaha XSR900 GP| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Yamaha XSR900 GP
    Yamaha XSR900 GP| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Yamaha XSR900 GP
    Yamaha XSR900 GP| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Yamaha XSR900 GP
    Yamaha XSR900 GP| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Yamaha XSR900 GP
    Yamaha XSR900 GP| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Yamaha XSR900 GP
    Yamaha XSR900 GP| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Yamaha XSR900 GP
    Yamaha XSR900 GP| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Řadový tříválec CP3 s výkonem 87,5 kW má síly tak akorát. Hezká je jeho charakteristika, díky níž podává slušný zátah v širokém spektru otáček.
    Řadový tříválec CP3 s výkonem 87,5 kW má síly tak akorát. Hezká je jeho charakteristika, díky níž podává slušný zátah v širokém spektru otáček.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Yamaha XSR900 GP
    Yamaha XSR900 GP| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Yamaha XSR900 GP
    Yamaha XSR900 GP| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Dvojice předních kotoučů s průměrem 298 mm se stará o dostatečné krocení koníků
    Dvojice předních kotoučů s průměrem 298 mm se stará o dostatečné krocení koníků| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Yamaha XSR900 GP
    Yamaha XSR900 GP| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Do přední kapotáže ve stylu 80. let by se velké světlo nehodilo. Diody ve spodní části nenarušují její závodní charakter.
    Do přední kapotáže ve stylu 80. let by se velké světlo nehodilo. Diody ve spodní části nenarušují její závodní charakter.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Yamaha XSR900 GP
    Yamaha XSR900 GP| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Gépéčko dostalo plně nastavitelné tlumiče KYB vpředu i vzadu
    Gépéčko dostalo plně nastavitelné tlumiče KYB vpředu i vzadu| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Yamaha XSR900 GP
retro designu by se sice více hodil analogový rychloměr, ale digitalizaci už asi nezastavíme, zejména pokud chceme motocykl propojit s mobilem nebo nastavovat různé jízdní režimy. Musí postačit zobrazené ručičky otáčkoměru.
Yamaha XSR900 GP
Yamaha XSR900 GP
Yamaha XSR900 GP
retro designu by se sice více hodil analogový rychloměr, ale digitalizaci už asi nezastavíme, zejména pokud chceme motocykl propojit s mobilem nebo nastavovat různé jízdní režimy. Musí postačit zobrazené ručičky otáčkoměru.
Yamaha XSR900 GP
Yamaha XSR900 GP
Yamaha XSR900 GP
Yamaha XSR900 GP
Yamaha XSR900 GP
Pod zadním krytem není sedlo pro spolujezdce. S pomocí nářadí ho ale lze přidělat.
Yamaha XSR900 GP
Yamaha XSR900 GP
Yamaha XSR900 GP
Yamaha XSR900 GP
Yamaha XSR900 GP
Yamaha XSR900 GP
Yamaha XSR900 GP
Yamaha XSR900 GP
Yamaha XSR900 GP
Yamaha XSR900 GP
Yamaha XSR900 GP
Yamaha XSR900 GP
Yamaha XSR900 GP
Yamaha XSR900 GP
Yamaha XSR900 GP
Yamaha XSR900 GP
Yamaha XSR900 GP
Yamaha XSR900 GP
Yamaha XSR900 GP
Řadový tříválec CP3 s výkonem 87,5 kW má síly tak akorát. Hezká je jeho charakteristika, díky níž podává slušný zátah v širokém spektru otáček.
Yamaha XSR900 GP
Yamaha XSR900 GP
Dvojice předních kotoučů s průměrem 298 mm se stará o dostatečné krocení koníků
Yamaha XSR900 GP
Do přední kapotáže ve stylu 80. let by se velké světlo nehodilo. Diody ve spodní části nenarušují její závodní charakter.
Yamaha XSR900 GP
Gépéčko dostalo plně nastavitelné tlumiče KYB vpředu i vzadu