Mototest Zero DSR/X: S rozervaným srdcem

3/41
Přehled fotografií
Zavřít
  • Zero DSR/X
    Zero DSR/X| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Zero DSR/X
    Zero DSR/X| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Barevný přístrojový displej je dobře čitelný a zobrazuje všechny potřebné údaje – třeba také zapnutí vyhřívání rukojetí nebo zařazenou zpátečku
    Barevný přístrojový displej je dobře čitelný a zobrazuje všechny potřebné údaje – třeba také zapnutí vyhřívání rukojetí nebo zařazenou zpátečku| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Zero DSR/X
    Zero DSR/X| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Zero DSR/X
    Zero DSR/X| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Zero DSR/X
    Zero DSR/X| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Barevný přístrojový displej je dobře čitelný a zobrazuje všechny potřebné údaje – třeba také zapnutí vyhřívání rukojetí nebo zařazenou zpátečku
    Barevný přístrojový displej je dobře čitelný a zobrazuje všechny potřebné údaje – třeba také zapnutí vyhřívání rukojetí nebo zařazenou zpátečku| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Zero DSR/X
    Zero DSR/X| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Zero DSR/X
    Zero DSR/X| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Zero DSR/X
    Zero DSR/X| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Zero DSR/X
    Zero DSR/X| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Zero DSR/X
    Zero DSR/X| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Zero DSR/X
    Zero DSR/X| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Zero DSR/X
    Zero DSR/X| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Zero DSR/X
    Zero DSR/X| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Zero DSR/X
    Zero DSR/X| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Zero DSR/X
    Zero DSR/X| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Zero DSR/X
    Zero DSR/X| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Zero DSR/X
    Zero DSR/X| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Zero DSR/X
    Zero DSR/X| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Zero DSR/X
    Zero DSR/X| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Zero DSR/X
    Zero DSR/X| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Zero DSR/X
    Zero DSR/X| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Zero DSR/X
    Zero DSR/X| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Zero DSR/X
    Zero DSR/X| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Elektrický motor se chlubí obřím točivým momentem 225 Nm. Síla mu rozhodně nechybí, což je znát na až brutálním zrychlování.
    Elektrický motor se chlubí obřím točivým momentem 225 Nm. Síla mu rozhodně nechybí, což je znát na až brutálním zrychlování.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Li-ionové baterie s kapacitou 17,3 kWh jsou umístěné v trubkovém rámu v místech, kde mají normální stroje motor
    Li-ionové baterie s kapacitou 17,3 kWh jsou umístěné v trubkovém rámu v místech, kde mají normální stroje motor| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Zero DSR/X
    Zero DSR/X| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Zero DSR/X
    Zero DSR/X| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Zero DSR/X
    Zero DSR/X| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Zero DSR/X
    Zero DSR/X| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Zero DSR/X
    Zero DSR/X| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Po bocích kapotáže najdete dvě schránky. Není ale jednoduché se do nich dostat, protože jsou uzavřené běžnými šroubky.
    Po bocích kapotáže najdete dvě schránky. Není ale jednoduché se do nich dostat, protože jsou uzavřené běžnými šroubky.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Zero DSR/X
    Zero DSR/X| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Místo nádrže má zero velký box například na dobíjecí kabely. Pod samostatným víčkem je potom dobíjecí konektor.
    Místo nádrže má zero velký box například na dobíjecí kabely. Pod samostatným víčkem je potom dobíjecí konektor.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Zero DSR/X
    Zero DSR/X| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Zero DSR/X
    Zero DSR/X| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Zero DSR/X
    Zero DSR/X| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Zero DSR/X
    Zero DSR/X| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Zero DSR/X
    Zero DSR/X| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Důležitá je aplikace v mobilním telefonu propojená s motocyklem. Z ní můžete využívat navigaci a ještě podrobněji nastavit jízdní asistenty jednotlivých módů včetně rekuperace.
    Důležitá je aplikace v mobilním telefonu propojená s motocyklem. Z ní můžete využívat navigaci a ještě podrobněji nastavit jízdní asistenty jednotlivých módů včetně rekuperace.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Zero DSR/X
Zero DSR/X
Barevný přístrojový displej je dobře čitelný a zobrazuje všechny potřebné údaje – třeba také zapnutí vyhřívání rukojetí nebo zařazenou zpátečku
Zero DSR/X
Zero DSR/X
Zero DSR/X
Barevný přístrojový displej je dobře čitelný a zobrazuje všechny potřebné údaje – třeba také zapnutí vyhřívání rukojetí nebo zařazenou zpátečku
Zero DSR/X
Zero DSR/X
Zero DSR/X
Zero DSR/X
Zero DSR/X
Zero DSR/X
Zero DSR/X
Zero DSR/X
Zero DSR/X
Zero DSR/X
Zero DSR/X
Zero DSR/X
Zero DSR/X
Zero DSR/X
Zero DSR/X
Zero DSR/X
Zero DSR/X
Zero DSR/X
Elektrický motor se chlubí obřím točivým momentem 225 Nm. Síla mu rozhodně nechybí, což je znát na až brutálním zrychlování.
Li-ionové baterie s kapacitou 17,3 kWh jsou umístěné v trubkovém rámu v místech, kde mají normální stroje motor
Zero DSR/X
Zero DSR/X
Zero DSR/X
Zero DSR/X
Zero DSR/X
Po bocích kapotáže najdete dvě schránky. Není ale jednoduché se do nich dostat, protože jsou uzavřené běžnými šroubky.
Zero DSR/X
Místo nádrže má zero velký box například na dobíjecí kabely. Pod samostatným víčkem je potom dobíjecí konektor.
Zero DSR/X
Zero DSR/X
Zero DSR/X
Zero DSR/X
Zero DSR/X
Důležitá je aplikace v mobilním telefonu propojená s motocyklem. Z ní můžete využívat navigaci a ještě podrobněji nastavit jízdní asistenty jednotlivých módů včetně rekuperace.