Mototest Zero DSR/X: S rozervaným srdcem
3
/
41
Prohlédnout znovu
Mototest Zero DSR/X: S rozervaným srdcem
Zero DSR/X
|
Svět motorů/Michal Kollert
Zero DSR/X
|
Svět motorů/Michal Kollert
Barevný přístrojový displej je dobře čitelný a zobrazuje všechny potřebné údaje – třeba také zapnutí vyhřívání rukojetí nebo zařazenou zpátečku
|
Svět motorů/Michal Kollert
Zero DSR/X
|
Svět motorů/Michal Kollert
Zero DSR/X
|
Svět motorů/Michal Kollert
Zero DSR/X
|
Svět motorů/Michal Kollert
Barevný přístrojový displej je dobře čitelný a zobrazuje všechny potřebné údaje – třeba také zapnutí vyhřívání rukojetí nebo zařazenou zpátečku
|
Svět motorů/Michal Kollert
Zero DSR/X
|
Svět motorů/Michal Kollert
Zero DSR/X
|
Svět motorů/Michal Kollert
Zero DSR/X
|
Svět motorů/Michal Kollert
Zero DSR/X
|
Svět motorů/Michal Kollert
Zero DSR/X
|
Svět motorů/Michal Kollert
Zero DSR/X
|
Svět motorů/Michal Kollert
Zero DSR/X
|
Svět motorů/Michal Kollert
Zero DSR/X
|
Svět motorů/Michal Kollert
Zero DSR/X
|
Svět motorů/Michal Kollert
Zero DSR/X
|
Svět motorů/Michal Kollert
Zero DSR/X
|
Svět motorů/Michal Kollert
Zero DSR/X
|
Svět motorů/Michal Kollert
Zero DSR/X
|
Svět motorů/Michal Kollert
Zero DSR/X
|
Svět motorů/Michal Kollert
Zero DSR/X
|
Svět motorů/Michal Kollert
Zero DSR/X
|
Svět motorů/Michal Kollert
Zero DSR/X
|
Svět motorů/Michal Kollert
Zero DSR/X
|
Svět motorů/Michal Kollert
Elektrický motor se chlubí obřím točivým momentem 225 Nm. Síla mu rozhodně nechybí, což je znát na až brutálním zrychlování.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Li-ionové baterie s kapacitou 17,3 kWh jsou umístěné v trubkovém rámu v místech, kde mají normální stroje motor
|
Svět motorů/Michal Kollert
Zero DSR/X
|
Svět motorů/Michal Kollert
Zero DSR/X
|
Svět motorů/Michal Kollert
Zero DSR/X
|
Svět motorů/Michal Kollert
Zero DSR/X
|
Svět motorů/Michal Kollert
Zero DSR/X
|
Svět motorů/Michal Kollert
Po bocích kapotáže najdete dvě schránky. Není ale jednoduché se do nich dostat, protože jsou uzavřené běžnými šroubky.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Zero DSR/X
|
Svět motorů/Michal Kollert
Místo nádrže má zero velký box například na dobíjecí kabely. Pod samostatným víčkem je potom dobíjecí konektor.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Zero DSR/X
|
Svět motorů/Michal Kollert
Zero DSR/X
|
Svět motorů/Michal Kollert
Zero DSR/X
|
Svět motorů/Michal Kollert
Zero DSR/X
|
Svět motorů/Michal Kollert
Zero DSR/X
|
Svět motorů/Michal Kollert
Důležitá je aplikace v mobilním telefonu propojená s motocyklem. Z ní můžete využívat navigaci a ještě podrobněji nastavit jízdní asistenty jednotlivých módů včetně rekuperace.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Tesla šokuje: Propouští všech 500 lidí starajících se o nabíječky
Cadillac couvá. Spalováky v roce 2030 prodávat nepřestane
Znáte RAM Rampage? Čtyřválec přijíždí ve speciální verzi Night Edition
Saleen se nedrží zkrátka. Mustang naladil na 800 koní, nechce za něj moc
Chystaná Honda Prelude by mohla mít pohonné ústrojí hybridního civicu
Pořád nevíte kam letos na dovolenou? Máme skvělý tip