Mototest Zero DSR/X: S rozervaným srdcem
4
/
41
Prohlédnout znovu
Mototest Zero DSR/X: S rozervaným srdcem
Zero DSR/X
|
Svět motorů/Michal Kollert
Zero DSR/X
|
Svět motorů/Michal Kollert
Barevný přístrojový displej je dobře čitelný a zobrazuje všechny potřebné údaje – třeba také zapnutí vyhřívání rukojetí nebo zařazenou zpátečku
|
Svět motorů/Michal Kollert
Zero DSR/X
|
Svět motorů/Michal Kollert
Zero DSR/X
|
Svět motorů/Michal Kollert
Zero DSR/X
|
Svět motorů/Michal Kollert
Barevný přístrojový displej je dobře čitelný a zobrazuje všechny potřebné údaje – třeba také zapnutí vyhřívání rukojetí nebo zařazenou zpátečku
|
Svět motorů/Michal Kollert
Zero DSR/X
|
Svět motorů/Michal Kollert
Zero DSR/X
|
Svět motorů/Michal Kollert
Zero DSR/X
|
Svět motorů/Michal Kollert
Zero DSR/X
|
Svět motorů/Michal Kollert
Zero DSR/X
|
Svět motorů/Michal Kollert
Zero DSR/X
|
Svět motorů/Michal Kollert
Zero DSR/X
|
Svět motorů/Michal Kollert
Zero DSR/X
|
Svět motorů/Michal Kollert
Zero DSR/X
|
Svět motorů/Michal Kollert
Zero DSR/X
|
Svět motorů/Michal Kollert
Zero DSR/X
|
Svět motorů/Michal Kollert
Zero DSR/X
|
Svět motorů/Michal Kollert
Zero DSR/X
|
Svět motorů/Michal Kollert
Zero DSR/X
|
Svět motorů/Michal Kollert
Zero DSR/X
|
Svět motorů/Michal Kollert
Zero DSR/X
|
Svět motorů/Michal Kollert
Zero DSR/X
|
Svět motorů/Michal Kollert
Zero DSR/X
|
Svět motorů/Michal Kollert
Elektrický motor se chlubí obřím točivým momentem 225 Nm. Síla mu rozhodně nechybí, což je znát na až brutálním zrychlování.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Li-ionové baterie s kapacitou 17,3 kWh jsou umístěné v trubkovém rámu v místech, kde mají normální stroje motor
|
Svět motorů/Michal Kollert
Zero DSR/X
|
Svět motorů/Michal Kollert
Zero DSR/X
|
Svět motorů/Michal Kollert
Zero DSR/X
|
Svět motorů/Michal Kollert
Zero DSR/X
|
Svět motorů/Michal Kollert
Zero DSR/X
|
Svět motorů/Michal Kollert
Po bocích kapotáže najdete dvě schránky. Není ale jednoduché se do nich dostat, protože jsou uzavřené běžnými šroubky.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Zero DSR/X
|
Svět motorů/Michal Kollert
Místo nádrže má zero velký box například na dobíjecí kabely. Pod samostatným víčkem je potom dobíjecí konektor.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Zero DSR/X
|
Svět motorů/Michal Kollert
Zero DSR/X
|
Svět motorů/Michal Kollert
Zero DSR/X
|
Svět motorů/Michal Kollert
Zero DSR/X
|
Svět motorů/Michal Kollert
Zero DSR/X
|
Svět motorů/Michal Kollert
Důležitá je aplikace v mobilním telefonu propojená s motocyklem. Z ní můžete využívat navigaci a ještě podrobněji nastavit jízdní asistenty jednotlivých módů včetně rekuperace.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Chystaná Honda Prelude by mohla mít pohonné ústrojí hybridního civicu
Online: Velká cena Miami 2024
Mnoho povyku pro nic? Z Tesly Cybertruck je stále kusovka
DMC uvádí tuning pro Lamborghini Revuelto: Za 9 milionů má karbon navíc
Velký test nealko piv prodávaných v Česku: Kvalita a roste!
Retrotest Renault Mégane Scenic 2,0 – Druhá zkušenost...