Barevný přístrojový displej je dobře čitelný a zobrazuje všechny potřebné údaje – třeba také zapnutí vyhřívání rukojetí nebo zařazenou zpátečku|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Zero DSR/X|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Zero DSR/X|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Zero DSR/X|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Barevný přístrojový displej je dobře čitelný a zobrazuje všechny potřebné údaje – třeba také zapnutí vyhřívání rukojetí nebo zařazenou zpátečku|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Zero DSR/X|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Zero DSR/X|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Zero DSR/X|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Zero DSR/X|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Zero DSR/X|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Zero DSR/X|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Zero DSR/X|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Zero DSR/X|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Zero DSR/X|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Zero DSR/X|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Zero DSR/X|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Zero DSR/X|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Zero DSR/X|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Zero DSR/X|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Zero DSR/X|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Zero DSR/X|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Zero DSR/X|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Zero DSR/X|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Elektrický motor se chlubí obřím točivým momentem 225 Nm. Síla mu rozhodně nechybí, což je znát na až brutálním zrychlování.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Li-ionové baterie s kapacitou 17,3 kWh jsou umístěné v trubkovém rámu v místech, kde mají normální stroje motor|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Zero DSR/X|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Zero DSR/X|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Zero DSR/X|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Zero DSR/X|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Zero DSR/X|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Po bocích kapotáže najdete dvě schránky. Není ale jednoduché se do nich dostat, protože jsou uzavřené běžnými šroubky.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Zero DSR/X|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Místo nádrže má zero velký box například na dobíjecí kabely. Pod samostatným víčkem je potom dobíjecí konektor.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Zero DSR/X|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Zero DSR/X|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Zero DSR/X|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Zero DSR/X|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Zero DSR/X|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Důležitá je aplikace v mobilním telefonu propojená s motocyklem. Z ní můžete využívat navigaci a ještě podrobněji nastavit jízdní asistenty jednotlivých módů včetně rekuperace.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert